hallo forum, ik heb het volgende probleem. Laatst heb ik een geheugen module bijgeplaatst en bij het opstarten daarna kreeg ik geen beeld meer. Na in en uitschakelen diverse malen kreeg ik opeens weer beeld. Dit heb ik nu weer nadat ik de kast opengemaakt hebt kreeg ik wederom bij het inschakelen geen beeld. computer start normaal op.Ik heb de video kaart gewisseld en dat had geen effect de monitor blijft aangeven geen signaal.
Omdat ik dit nu al een paar keer gehad heb na een tijd is er dan ineens weer beeld (alleen maar opnieuw opgestart) Herkennen jullie dit probleem. het is nu weer zover. De PC draaide goed totdat ik hem uitschakelde en er een kaart uithaalde die ik niet gebruikte. Verder niks echter bij het inschakelen geen beeld.En dat is nu al 2 dagen heb al ontelbaar opnieuw opgestart. hebben jullie een idee wat ik kan doen.Ik ben nu echt een zwartkijker.
Groetjes en bedankt Robin
Omdat ik dit nu al een paar keer gehad heb na een tijd is er dan ineens weer beeld (alleen maar opnieuw opgestart) Herkennen jullie dit probleem. het is nu weer zover. De PC draaide goed totdat ik hem uitschakelde en er een kaart uithaalde die ik niet gebruikte. Verder niks echter bij het inschakelen geen beeld.En dat is nu al 2 dagen heb al ontelbaar opnieuw opgestart. hebben jullie een idee wat ik kan doen.Ik ben nu echt een zwartkijker.
Groetjes en bedankt Robin