Geen beeld?

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Beste.
Van een kennis heb ik een kast gekregen omdat zijn kennis (jaja, ik kan er ook niets aan doen) geëmigreerd is. En omdat ik toch vaker kasten opknap en dan later weggeef dacht hij dat dit nog wel iets voor mij zou zijn. Het lijkt een redelijk recente kast met 4 gig geheugen en PCI-e sloten. Van dit laatste had ik nog nooit gehoord maar dat zal wel aan mij liggen.
De kast start zonder piepen of ander ongenoegen op maar er komt totaal geen beeld.
Na op het P/N nummer van de PCI-e insteekvideo kaart gezocht te hebben denk ik dat deze het zou moeten zijn. Nummer en naam komen overeen met wat ik lezen kan op de kaart.
XPERTVISION XNE/7900S+T352-PM8070 Compare Prices
XPERTVISION 512MB GEFORCE 7900GS TV/DVI SLI PCI-Ex16Graphics cards
Ook zitten er 2 verloopstekkers op deze insteekkaart zodat je een vga aansluiting verkrijgt. (waarom zitten er trouwens van die eigenaardige aansluitingen op de pci-e kaart)
Ook op de vga aansluiting die op het moederbord zit krijg ik totaal geen beeld.
Ik kan me haast niet voorstellen dat een redelijk recente kast al zo stuk is dat ik hem uit elkaar moet gaan halen voor onderdelen. Daarom deze vraag voor een mij onbekend type kast. Wie heeft er een tip!
Doei, Dump.
P.s. Onderstaand het moederbord.
Moederbord Mainboard ASUS P5K-VM Socket 775 SATA PCIe

ASUS P5K-VM moederbord mainboard, rev. 1.02G, Socket 775, Pentium 4/5, PCI Express (geen AGP), 2 x pci, 4 x usb, 1 x ide, 4 x DDR2 memory banks (vdata ddr2 667 (5) 1Gx16), video on board, sound on board, netwerk on board, 4 x SATA on board voor vele Pentium 4 of 5 socket 775 processoren, ATX formaat.
Met vista sticker op de kast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan