Geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

joskek1

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
41
Hallo,

Ik heb m'n eigen pc gebouwd, alles werkt maar als ik de videokaart plaats dan krijg ik geen beeld... De pc start gewoon op, het scherm krijgt gewoon geen signaal.

Ik heb een andere videokaart al eens in de pc gestoken, en dan werkt alles normaal. Het verschil is wel dat ik het scherm hierbij aansluit op de videokaart zelf (heeft een blauwe uitgaan..) Als ik het aansluit op de aansluiting van het moederbord geeft het scherm ook geen reactie...

Mn nieuwe videokaart is een Radeon HD 6850 en deze heeft niet zo'n blauwe uitgang...
Kan de nieuwe videokaart soms doa zijn? Want bios staat voor zover ik weet allemaal goed ingesteld... Of kan het mijn beeldscherm zelf zijn? Is al redelijk oud maar werkt wel zonder die radeon videokaart...

Alvast bedankt
mvg

ps: moest het nuttig zijn, dit is mn systeem:

Intel I5 2400
Asrock H67M-Ge
4g Kingston ValueRam
Radeon H6850 overclocked edition
OCZ StealthXstream 2
Beeldscherm: Acer al 1715 (van 2004)
 
Het beeldscherm kan het niet zijn. De converters kunnen het niet zijn. Mag ik vragen wat je voeding is.
 
voeding is OCZ stealthXstream 2. En ik heb zojuist in bios mn primaire videokaart op onboard gezet en nu lukt het wel met videokaart in pc... Dus moet ik dan een nieuw beeldscherm kopen om mn videokaart te gebruiken? Of werkt mn videokaart nu samen met mn onboard videokaart?

Mvg
 
nee hij gebruikt nu de onboard videio kaart maar ik zou je bios eens op default zetten misschien krijgt je dan een andere resultaat
 
wel heb mn bios met jumper gereset, maar dan heb ik nog altijd geen beeld... Dus in principe kan je je beeldscherm aansluiten op je moederbord en toch je pci-e videokaart als primaire gebruiken?
 
dit gaat helaas denk ik niet lukken
want de videokaart moet dan eerst gegevens ontvangen van het moederbord en dan weer terugsturen naar de gpu in het moederbord en dit kan niet zover als ik weet
 
ok dus dan moet ik een monitor gaan halen met een single link DVI-D of Dual link DVI-I of HDMI of DisplayPort aansluiting halen?
 
probeer anders eens met je interne videokaart uit en alleen je pci videokaart aan want het lijkt mij erg raar dat het aan het beeldscherm ligt
 
Opgelost!

Net adaptar van DVI-I naar VGA gaan halen, aangesloten op videokaart en het werkt perfect nu!

Bedankt

Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan