geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

sleutelmen

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2012
hallo

ik heb een probleem ik heb al mijn computer onderdelen in een nieuwe behuizing die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. gezet ik heb de processor er niet uitgehaald ik heb niet eens beeld nu ik hem aan doe
ik heb alle jumpers verwisseld en terug geprobeerd maar het helpt niet ik heb het batterijtje er al twintig seconden uitgehad helpt niet ik heb al op de onboard geprobeerd helpt ook niet. alle fans draaien gewoon en de usb poorten doen het ook gewoon het harde schijf lampje brand rood ook als ik de harde schijven ontkoppeld heb
specs

videokaart nvidia geforce 9800 gt
moederbord foxconn G31MX series
4gb geheugen
windows 8.1

weet iemand nog iets ik heb gen stofzuiger gebruikt ik heb ook mijn vingers tegen de aard lek dingentjes gehouden:o

Laatst bewerkt:
Heb je ook geen biosbeeps (foutcodes)?
Bij geen beeld wil dat meestal betekenen dat in eerste instantie het geheugen niet goed is geplaatst.
Dat is het eerste wat ik dan controleer.

Hoi,

Wat ik meestal doe bouw alles uit en probeer het even buiten de kast en dan zo kaal mogelijk zonder cd-rom denk dat je ergens een foutje heb gemaakt vaak kom je er zo achter.

nee geen beeld geen foutcodes en het geheugen zit goed vast

(ik hoor wel het beeldscherm peipen heel zacht betekent dat die wel signaal heeft)

reactie aan jackall

ik heb alles nagekeken heel precies er zijn geen fouten

reactie aan modag

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

En je weet zeker dat beeldscherm in orde is?
Even je antwoorden samengevoegd

Laatst bewerkt:
ja zeker ik heb ook het beeldscherm op andere computer geprobeerd en toen deed tie

Hoi,

Maar dit lijkt met toch een foutje het harde schijf lampje brand rood ook als ik de harde schijven ontkoppeld heb dat lijkt mij niet te kunnen als er geen hdd aan hangt

ja maar is er nog een oplossing van het zwart beeld. ik denk zelf dat het van de voeding komt

Hallo

Zitten de metalen afstandsbusjes wel op de korrekte plaats in de systeemkast.

Dus --> onder de voorziene gaatjes v/h motherboard .

Indien niet , kan dit kortsluiting veroorzaken met deze symptomen.

Heb je wel de p4 connector aangesloten ??? geeft ook deze symptomen indien niet.

" ik denk zelf dat het van de voeding komt "

Deze kun je toch eenvoudig controleren d.m.v. een multimeter ???

Wat je op welke connector moet meten van spanning is ruimshoots gedocumenteerd op het www.

Koppel de h.d.d. af (flatcabele alsook voedingsspanning) tijdens het foutzoeken.

Dit is een delikaat onderdeel en schokgevoelig.

Peter

ja de metalen afstandsbuisjes heb ik er heel precies op gedraaid er zit er niet en zonder schroefje maar die vierpoot aan de onder kant van de processor zit wel tegen het moederbord aan. is dat misschien het probleem

Hallo

"maar die vierpoot aan de onder kant van de processor zit wel tegen het moederbord aan"

Geen flauw idee ... misschien een ---> duidelijke <-- foto plaatsen ???

Volgens mij is dit probleem eerder c.p.u. gerelateerd.

Mocht de c.p.u. in kortsluiting zijn door die metalen beugel , zal dit zeker niet gezond zijn geweest voor de spanningsregelaars , en kunnnen deze defekt zijn.

Dit kun je uiteraard ook controleren d.m.v. een multimeter.

peter

het is al opgelost die vierpoot zat zonder plastic tegen het moederbord aan daarom deed het beeld niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan