geen beeldscherm en toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilbes

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2012
Ik heb geen beeldscherm en toetsenbord meer
Het is namelijk zo dat ik nadat mijn computer was afgesloten, de aan en uit knop achter op de pc ook uitdeed.
Maar een keer toen ik de pc op standby had staan dacht ik dat ik hem uit had staan, zo ik deed de knop weer aan ( maar die ging natuurlijk uit dan) en toen ik hem weer op wilde starten reageerde alleen de computerkast nog maar het toetsenbord en beeldscherm niet meer.

is er hier iemand die mij kan helpen?

Even een stomme vraag: ik neem aan dat je 'm weer aan hebt gezet? In principe moet dit kunnen: een pc moet ook tegen bijv. een stroomstoring kunnen. Probeer de stekkers er anders een keertje opnieuw in te stoppen...

ja ik heb m weer aangezet maar alleen de kast reageert, je hoort de koeling, maar toetsenbord en scherm en muis reageren niet

Probeer de kabels er dan eens uit te halen, op te starten, met de knop op de voorkant uitzetten, stekkers er weer in en weer aan te zetten.

heb ik al gedaan, ik heb ook al met een ander beeldscherm en toetsenbord geprobeerd

Ow, dan wordt het wel heel snel wazig. Heb je de beschikking over een andere voeding?

hoe bedoelt je andere voeding? ben niet zo handig met computers

ik heb het nog niet met een andere voeding geprobeerd, wat voor voeding bedoelt u dan?

Heb je al de stroom er een minuut helemaal af gehad (stekker uit stopcontact)? Neem aan van wel maar je tekst is niet helemaal duidelijk...
Dan als je hem opstart kun je wel naar het bios? (Del of pf2 ingerukt houden)

Nog iets wat niet uit je tekst te halen is: heb je een draadloze of bedrade KB/muis? En usb of ronde stekker?

ik heb de stroom er al een tijd afgehad, als ik hem opstart en op del og pf2 druk gebeurt er niets, en ik heb een bedraade muis met een ronde stekker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan