Geen beeldscherm in apparaatbeheer

• Onderwerp starter Onderwerp starter irda
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

irda

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Een groet aan ieder die dit leest.

Mijn oude XP-installatie was niet meer op te starten, daarom heb ik hem opnieuw geïnstalleerd. Daarin lukt het mij niet om het beeldscherm te installeren. Sterker nog: Apparaatbeheer toont helemaal geen beeldscherm. In Eigenschappen voor het beeldscherm wordt alleen maar een standaardbeeldscherm genoemd. Installeren van mijn Hyundai scherm via het *.inf bestand van de bijgeleverde driversoftware heeft geen enkel effect. Ik kan nu niet de beeldscherninstellingen gebruiken die ik onder de gecrashte installatie wel gebruikte. Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn en hoe ik het probleem zou kunnen oplossen?

Bij voorbaat bedankt voor je advies.

drivers van de videokaart wel goed??

Hi en sorry voor de late reactie. Ik was een maand op vakantie. Het probleem is er nog steeds. Juist doordat er kennelijk geen monitor in het systeem zit kunnen er ook geen videodrivers worden geïnstalleerd. Het *.inf bestand installeren lukt niet. Ik heb op diverse andere computers apparaatbeheer bekeken en daar komt keurig een monitor in voor en daaronder hangt dan het geïnstalleerde apparaat. Bij mij is geen van beide aanwezig. Ook een tweede installatie vertoont hetzelfde manco. In het register kan ik niets vinden dat eventueel aangevuld zou kunnen worden. Nog andere ideeën?

Hierbij een schermafdruk van apparaatbeheer ter illustratie.

Met vriendelijke groet,
irda

Bijlagen

• apparaatbeheer.jpg
    apparaatbeheer.jpg
    73,3 KB · Weergaven: 102
Hoe was jij van plan om de videokaart driver te installeren dan??

Het hoort in ieder geval zo:

Ga naar site van videokaart (nvidia.com / ati.com)
Download de nieuwste drivers voor jou kaart, dat is een .exe bestand.
Open het bestand en volg de stappen op het scherm.
Start hierna je pc opnieuw op, en klaar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan