Geen beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

legbers

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Ik probeerde de tv aan te sluiten op de laptop via een hdmikabel. Op de lapto heb ik in het mobiliteitscentrum aangegeven externe projector. op de tv was niets meer te zien, mar ook op de laptop niet meer. Hoe krijg ik weer beeld op de laptop? Ik kan hem niet eens aanzetten want ik kan geen wachtwoord intypen omdat het scherm zwart blijft.

Kun je hem misschien in de veilige modus opstarten?
Dan wordt misschien het beelschem gedeelte hersteld en kun je weer normaal opstarten.
Ik gebruik het mobiliteitscentrum niet.
Als ik de HDMI kabel op de TV aansluit vindt deze direct het signaal. Zelfs zonder de functietoets en F8 te gebruiken waar je bij mij kunt omschakelen tussen scherm en extern scherm.
Misschien dat je deze toetscombinatie eens uitprobeert als je zonder hdmi kabel opstart en het zwart blijft.

succes ermee.

Hoe start ik op in de veilige modus?
Alleen met hdmi kabel geprobeerd en met fn en f4 toetscombinatie maar niets werkte helaas.

Ik heb de laptop weer aan de praat gekregen. Niet in veilie modus maar iets daaronder stond iets over eerdere opstart toen alles nog goed was en die heb ik genomen en alle werkt weer.

Maar nu dir probleem nog.
Ik had deze als opgelost gezet en een nieuwe vraag geplaatst maar de beheerder zag dat als hetzelfde en heeft de nieuwe vraag verwijderd.

De vraag:
Ik probeer wanhopig om mijn tv aan te sluiten op de laptop maar het lukt van geen kant.
HDMI kabel aangesloten op tv en laptop. op Tv hdmi1 gekozen. Alles aangezet maar geen beeld van laptopscherm op tv.
De tv geeft aan: geen signaal.

Op fn knop en f4 knop (hier staan 2 monitoren op) gedrukt op de laptop maar er gebeurt niets op het tv-scherm.

Op de laptop aan het klungelen geweest in het windows mobiliteitscentrum maar dat gaf alleen maar de ellende dat ik zelfs geen beeld meer op mijn laptop te zien kreeg.

Na van alles geprobeerd te hebben en met hulp van Helpmij is dat gelukkig weer voor elkaar.

Wie heeft er nog goede ideeën?

Probeer eens met rechter muisklik op het bureaublad.
Kies dan schermresolutie

Als de HDMI kabel aangesloten is probeer dan eens Detecteren en Identificeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan