Geen bereik binnenshuis met smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick8

Banned
Lid geworden
17 aug 2006
Graag zou ik iets willen met mijn smartphone kan ik binnen geen bereik krijgen wat is hier
de oplossing
bij dan.

Groetjes
Patrick

Zo, da's lekker duidelijk :confused:

Wat wil je ?
Geen mobiel bereik ? Geen mobiel internet ? Geen wifi ?

Tot nu toe geen idee wat je vraag is.

Heb dus geen ook geeb bereik wel tegoed er opgezet en zou er graag wifi op hebben hoe kan je dat makkelijk instaleren dan

Sorry, we weten nu nog niks.
Welke telefoon heb je ? Welke provider ?

En heb nou dus prepaid lebara maar heb binnen kpn experia box v10 en dan moet je toch wifi kunnen ontvangen lijkt me. En de telefoon is de alcatel one touch c9 dat is het

Of je met je prepaid kaart buiten online kunt gaan weet ik niet, maar binnen is het een kwestie van naar je netwerkscherm te gaan en daar je KPN verbinding te selecteren. Voer de code in en voilá, maar daar heb / had je ons niet echt voor nodig om je dat te vertellen denk ik?

Apps > Instellingen > Wifi
Wifi inschakelen en daar je Experiabox kiezen, wachtwoord invullen en verbinden.

Zoals gast0225 al zegt weten we niet of internet ook binnen je prepaid abonnement valt.

Eigenlijk wel want als je buiten bent werkt de telefoon maar binnen maakt ie geen verbindingen dat is het probleem en toen had ik iets dan via wifi maar waar kan je je dan melden om het wachtwoord in te stellen want heb vernomen dat fon niets is maar het anders moet dan

Binnen moet je geen fon selecteren maar je eigen Experiabox.
En dat je binnen geen mobiel internet hebt ligt aan Lebara. Oftewel een waardelooze netwerk dekking.
Zie mijn vorige bericht hoe je wifi inschakelt.

Eigenlijk wel want als je buiten bent werkt de telefoon maar binnen maakt ie geen verbindingen dat is het probleem en toen had ik iets dan via wifi maar waar kan je je dan melden om het wachtwoord in te stellen want heb vernomen dat fon niets is maar het anders moet dan
Is dit jouw eerste smartphone? Ik vermoed van wel. Waar je je kan "melden" is mogelijk bij diverse telefoonmerken weer anders. Als dat niet gaat zoals Terrarabo hiervoor in bericht 8 schrijft, pak dan de handleiding er eens bij?

Aanvulling : dat fon is een gratis service van KPN waardoor je als je (bijv.) door een woonwijk loopt, je gratis online kunt gaan door gebruik te maken van al die mensen die ook een KPN abbo hebben én die in de box de share van hun verbinding hebben geactiveerd. Maar vergeet dat fon maar even voor buiten, want daar moet je je eerst voor aanmelden én je moet zelf je box ook toestaan dat anderen er gebruik van mogen maken. Dat lijkt mij gezien je openingsbericht, voor nu nog even een bruggetje of 5 té ver voor jou.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan