geen bereik van pagina's meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob van Gelden

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2002
Berichten
56
hallo

Heb net ME erop, maar kan niet de juiste instelling vinden voor bereikbaarhied van pagina's.
Verder is ie erg traag nu!
Alleen defragmenteren gaat snel, verder is het bah.

alvast bedankt
 
Heb je nog verdere informatie? Welke meldingen krijg je? Welke provider heb je? Doet de rest het wel bv mail of Kazaa? Heb je een modem, adsl, kabel enz?

Hoe meer info hoe makkelijker zoeken naar de oplossing

Groetjes, Tanja
 
hoi rob, je hebt per ongeluk op bericht geklikt ipb reageer op bericht. Ik plaats hem hier zodat anderen hem ook kunnen lezen:

hai

bedankt voor je reactie,
pc geeft steeds aan dat pagina's niet gevonden kunnen worden,
of duurt erg lang met zoeken, en vindt het alsnog niet,email en kaaza werken wel,
zit opde kabel bij @home,
heb zelf het idee dat internet -beveiliging -optie niet goed ingesteld is?>
of java instellingen....


groetjes Rob

Als Java niet ingeschakeld is krijg je wel bijna alle pagina's te zien, maar sommige gifplaatjes worden witte vierkantjes met rode kruisjes.

Ik ga ff zoeken bij @home naar de instellingen , want mail en kazaa werken wel.
Misschien heb je een firewall draaien met hoge beveiliging?
Groetjes Tanja
 
Laatst bewerkt:
virus

nu is het helemaal mis

virus schakelt auto protect uit ,
maar kan nu niet de schijf leeghalen, zegt ieder keer station c is in gebruik, lujkt niet om te formateren
heb twee vaste schijven,
hoe moet de bootsequence nu staan?
alvast bedankt


tanja ook noag bedankt
 
Hoi Rob,

Je kunt C niet formatteren omdat je windows daarop staat, en die heb je nu in gebruik. Je moet opstarten met een opstartflop en de bootsequence veranderen zodat A vooraan staat. Doe de flop erin, start de PC en later krijg je een a:\> te zien. Geef dan het commando Format c:

Groetjes, en succes!
Tanja
 
Waarom denk je eigenlijk dat het een virus is? Krijg je een melding? Misschien kunnen we sneller het virus verwijderen. Of wil je nu helemaal schoon beginnen?

Groetjes, Tanja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan