Geen berekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scubaman

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2010
Goede middag,

ik heb mijn IIF statement aangepast in het veld, maar nu 'rekent" het veld pas als ik het formulier heb afgesloten. Hoe kan ik dat voorkomen.? M.a.w. als ik in een van de velden waar het statement 'mee rekent' wil ik graag dat het resultaat meteen zichtbaar is.

Bedankt voor de suggesties

In de gebeurtenis "Na Bijwerken" (After Update) een requery doorvoeren.

Dag Charles,

dank je wel voor je antwoord. Het veld staat op een formulier dat niet is gebaseerd op een query. Bij het oorspronkelijk ontwerp ging het wel goed. Alleen na het wijzigen niet meer.

Dag Charles,

heb gebruikt :
Private Sub Tekst75_AfterUpdate()
Me.Refresh
End Sub

Maar geeft geen resultaat

Je hebt volgens mij geen AfterUpdate, want je voert niks in. Probeer het eens bij een BeforeUpdate bij het volgende element dat je actief maakt.

Ik wijzig de datum in een veld. Dus zou After Update wel kloppen.

Kun je de database uploaden zonder gevoelige informatie? Zo ja, dan even uitleggen welk formulier het betreft en welke actie's we moeten doorlopen met welk resultaat.

Dag Charles,

mijn gezipte bestand is 115kb en ik kan het dus niet uploaden. Heb in eerste instantie via access het bestand gecomprimeerd en hersteld.

Met winrar kun je 'm makkelijk in tweeën splitsen.

Bijlagen

• WinRar.jpg
    WinRar.jpg
    42,7 KB · Weergaven: 28
Dag Charles,

heb Winrar gebruikt en nu is het bestand wel te uploaden.

Het gaat om frmmedewerkerinvoeren. Daar staat In dienst, Uit dienst, Diensttijd en Melding. Zou graag willen dat Diensttijd en melding meteen zichtbar worden/berekend worden als ik in deinst en uit dienst heb ingevuld.

Bedankt

Bijlagen

Ik heb je bestandje net geopend en uitgetest, maar de berekeningen worden direct uitgevoerd. Wat is dus het probleem?

Dank je wel voor je snelle antwoord.

Het probleem is/was??? dat wanneer ik bij een bestaande medewerker iets wijzig het niet direct berekend wordt/werd

Ook ik heb het getest en bij mij wordt na het verlaten van het gewijzigde veld alles keurig aangepast.

Dank je wel,

Nu begrijp ik het helemaal niet meer. Ga kijken en testen en kom dan weer terug.

Goeden avond,

heb alles weer opnieuw uitgeprobeerd. De berekening werkt zoals ook bij jullie. Snap er niets van maar het werkt.

@ Michel, mag ik je een PM sturen?
@ Bakk4318, mag ik je een pm sturen?

Laatst bewerkt:
Dat mag...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan