geen bericht mailen in kerio mailserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

codel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2006
hallo,
ik draai een FTP server met bulletproof en nu wil ik op dezelfde pc een mailserver draaien.
Ik wil van uit mijn netwerk deze mailserver benaderen maar ook via internet.
Mijn keuze was gevallen op kerio mailserver 6.0.6 vanwege mijn wensen maar ook omdat de web indeling er uitziet als outlook.
Ik heb hem ingesteld volgens handleiding van kerio maar ik kan geen berichtten versturen.
POP server werkt wel. Ik ben bij euronet met als instellingen: pop3.euronet.nl en smtp.euronet.nl.Ik heb verschillende instellingen geprobeert maar niets werkt. Dus in mijn router wezen sleutelen aan mijn poorten maar dit hielp ook niet, Gelezen dat sommige IP hun poort 25 wel eens gesloten haden maar dat is denkt ik niet bij mij van toepassing. Ik heb namelijk outlook expres geprobeert en die werkt gewoon. Pegasus mailserver geinstaleerd en deze werkt ook naar behoren. Dus dan ga ik er van uit dat mijn router en IP naar behoren werken.

fout melding:

This is an informative message sent by Kerio MailServer 6.0.6 at 192.168.xxx.xxx.
The server was not able to deliver your mail message to the following addresses:

xxxx@euronet.nl (smtp.euronet.nl: 504 <admin@localhost>: Sender address rejected: need fully-qualified address)

Momenteel weet ik het niet meer..........en hoop op hulp.

Ik draai op een PIII 800Mhz MS windows XP

Dennis...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan