Geen bestand maar toch wel...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartguy

Meubilair
Lid geworden
13 jul 2001
Hoi,

na het verwijderen van een Trojan Horse met Norton Antivirus 2004 staan er in mijn muziekmap twee bestandjes: THEWHI~2MP3 en THERAS~1*MP3

Nou is dit The White Stripes en The Rasmus neem ik aan, want die heb ik ook op mijn computer staan...

Als ik THEWHI~2MP3 wil verwijderen krijg ik deze melding zonder eerst de vraag of ik het bestand zeker wil verwijderen:
"Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen"

Als ik THERAS~1*MP3 wil verwijderen krijg ik eerst de vraag ok ik het bestand wil verwijderen en dan de foutmelding:

"Kan THERAS~1*MP3 niet verwijderen. De syntaxis van de bestandsnaam, mapnaam of volumenaam is onjuist."

How come?

Het waren trouwens deze trojans: Trojan.Byteverify en Trojan.Startpage

Waarschijnlijk komt dat doordat de extensie niet meer bekend is. Vervang in beide bestandsnamen het teken voor "MP#" in een punt en probeer het dan nog eens.

Geplaatst door hackerfrans
Waarschijnlijk komt dat doordat de extensie niet meer bekend is. Vervang in beide bestandsnamen het teken voor "MP#" in een punt en probeer het dan nog eens.

Nee, dat gaat niet want hij kan het bestand niet zien terwijl het er wel is. Via eigenschappen weet hij helemaal niks over het bestand, niet wanneer het gemaakt is, wanneer het gewijzigd is, de grootte enzovoorts.

Heeft eea niet te maken met registerverwijzingen? Misschien als je er een regcleaner over gooit?

H

Kun je het ook niet verwijderen/hernoemen in 'DOS' mode (CMD voor winxp)

idd dat betekent eea ;)

Je bent wel de beheerder van de pc?

Wordt moeilijk,

Ik neem aan dat je verborgen mappen en bestanden ook uitgeschakeld hebt?

Kan ik alleen nog de systeem volume map oid bedenken...

H

De hele map muziek kan ik ook niet verwijderen. Wel met start > uitvoeren > cmd > del C:\Muziek > Ja maar dan nog blijven die bestanden erin staan en kan cmd ze niet verwijderen. chkdsk helpt ook niet hiertegen... misschien scandisk?

Hopelijk kan iemand me helpen!

Wanneer je een bestand niet kan verwijderen, open dan je kladblok en typ wat onzin. Vervolgens sla je het bestand onder dezelfde naam op als het bestand dat je wilt verwijderen. Let op, kies niet voor TXT, maar voor alle bestanden. Je krijgt de vraag of je het bestand wilt verwijderen. Kies Ja, het oorspronkelijke bestand wordt nu vervangen en je kunt het nu zonder problemen verwijderen

Suc6

Geplaatst door jogu42
Wanneer je een bestand niet kan verwijderen, open dan je kladblok en typ wat onzin. Vervolgens sla je het bestand onder dezelfde naam op als het bestand dat je wilt verwijderen. Let op, kies niet voor TXT, maar voor alle bestanden. Je krijgt de vraag of je het bestand wilt verwijderen. Kies Ja, het oorspronkelijke bestand wordt nu vervangen en je kunt het nu zonder problemen verwijderen

Suc6

Nope, dat had ik voorheen ook al geprobeert maar werkte niet ;)

lukt niet

hebt met kladblok gedaan maar krijgd an als foutmelding
kan het bestand c:\users\bureaumobiel\music\back up\rode koffer\26122008\error file.mp3 niet maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan