Geen bestandsnamen in de Prullenbak

Status
Niet open voor verdere reacties.

cyberkees

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2002
Berichten
54
Hallo mensen,

Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar sinds gisteren hebben de bestanden in mijn prullenbak alleen nog maar icoontjes, en worden er geen bestandsnamen meer weergegeven. Op deze manier kan ik dus niet zien welke bestanden er in de Prullenbak staan, een beetje vervelend. Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Ik heb hier alleen last van met de Prullenbak, in de gewone Windows Verkenner is niets aan de hand. Alvast bedankt!
 
heb je in je menubalk al gekeken voor aanpassingen bij "beeld"

of bij extra-->mapopties
 
heb je in je menubalk al gekeken voor aanpassingen bij "beeld"

of bij extra-->mapopties

Sorry voor het late antwoord, kom erachter dat er een verkeerd mailadres in m'n account stond ingesteld zodat ik geen notificatie kreeg :)
De bestandsnamen zijn inderdaad wel te zien als ik kies voor een andere beeldweergave (hij staat nu op miniatuurweergaven), maar dan zie ik er dus geen miniatuurweergave bij wat ik wel graag wil :D

Ik kan niets vinden dat bij Mapopties verkeerd staat ingesteld, weet ook niet precies wat je daarbij in gedachten had?

Bedankt in ieder geval.
 
eumh nee sorry...

maar ik gebruik dan ook vista, ik denk dat het harry snor was die zo'n probleem ook eens had opgelost dus als je misschien hem zou kunnen contacteren.
Ik vind het topic allesinds niet meer dus :S

---
kan je als je in mapopties zit niet klikken op standaart instellingen instellen klikken?
 
Laatst bewerkt:
helemaal NIETS gevonden ?:p
ja des te beter hé, maar het probleem is dus nog niet opgelost?

Ik zou eens Tune up utilities draaien
 
helemaal NIETS gevonden ?:p
ja des te beter hé, maar het probleem is dus nog niet opgelost?

Ik zou eens Tune up utilities draaien

Nou ja, alleen wat cookies gevonden, verder niet. :)
Ben nu TuneUp trial aan het downloaden, zal dat straks even op de betreffende computer draaien :)
Ik laat het wel weer weten!
 
ja als het gedownload is, je kan de scan van tune up is laten uitvoeren maar ik heb het meer op 1 van die tools die tune up utilities ook bevat
 
ja als het gedownload is, je kan de scan van tune up is laten uitvoeren maar ik heb het meer op 1 van die tools die tune up utilities ook bevat

Ja, ik denk dat ik weet welke tool je bedoelt. Die heb ik uitgevoerd, en nog wat andere dingetjes ook, maar niets helpt. :(

Ik vrees dat we geen oplossing voor het probleem gaan vinden. Anders komt het wel weer goed als ik mijn Windows weer eens opnieuw installeer, het is ook niet zo'n ramp natuurlijk.
In ieder geval bedankt voor je hulp jelpot!
 
Ik bedoelde de tuneup repair wizard(2008), als je deze zou gebruikt hebben...

daar staat specifiek iets wat je kan aanvinken dat met icoontjes te maken heeft.
had je deze al geprobeert?
 
Ik bedoelde de tuneup repair wizard(2008), als je deze zou gebruikt hebben...

daar staat specifiek iets wat je kan aanvinken dat met icoontjes te maken heeft.
had je deze al geprobeert?

Ja, ik dacht al dat je die tool bedoelde, dat met die icoontjes heb ik geprobeerd maar heeft niet geholpen.
 
wel ja sorry maar dan weet ik het ook niet meer...

Ik dacht dat er echter een oplossing voor was maar ik kan hem niet meer vinden
 
ja echt zo'n groot probleem is het nu ook niet maar ja :p

En ja graag gedaan hé ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan