geen bijlagen ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Bij een vriend van mij komen de bijlagen niet binnen van één bepaalde persoon.
Van alle andere personen wel maar van die ene persoon niet.
Hoe zou dit komen ?

Kijk eens bij outlook express, extra, berichtregels, email of er ergens een vinkje bij staat?

Zijn die bijlagen misschien te groot? Is er iets speciaals aan die bijlagen? Krijg je nog een melding?

Gaat het om bestanden met een bepaalde extentie, zoals bv .doc ofzo ? of is het bij alle bestanden (dus ook .zip) hetzelfde ?

Bij alle bestanden bestaat hetzelfde probleem maar enkel van die éne persoon.

Kan het zijn dat die ander de instellingen in Outlook zo heeft staan dat zijn uitgaande mail met of zonder bijlagen, gecodeerd worden? Dat kan hij namelijk hebben ingesteld in de afdeling Opties van Outlook. Ik doe maar een gokje. Laat me weten hoe dat afloopt okay?

Gr.

Peter
Lelystad

Hallo,

Kan het ook zo zijn dat hij die ene persoon per ongeluk geblokkeerd heeft staan dan komen hem berichten gelijk bij de verwijderde mail terecht kijk eens bij outlook expres bij extra en dan op berichtregels en kijk eens of diegene daar tussen staat zoja aanklikken en op verwijderen klikken dan moet het opgelost zijn.

greetz cat

Voor zover ik begreep, krijgt hij wel mail binnen, alleen de bijlagen niet. Indien hij de persoon geblokkeerd zou hebben, zou de mail ook niet zichtbaar zijn voor hem en staan ze meteen in de map verwijderde items. Dat leek mij niet zo uit zijn verhaal te lezen.

Zou het dan niet aan de persoon kunnen liggen die ze verstuurd ?

cat

't ja, ligt moeilijk.
Andere personen ontvangen die mails dus wel van die desbetreffende persoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan