geen bluetooth in systeemvak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Accipter

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
Hallo,

Het zoeken op deze site gaf me helaas geen oplossing, dan stel ik de vraag maar.
Ik heb ooit van mijn netbook mijn bluetooth opstart weggehaald, al weet ik helaas niet meer hoe.
Er staat sindsdien geen bluetooth icoon meer i n het systeemvak.

Ga ik naar Mijn Bluetooth-locaties en klik ik op een vd taken krijg ik de mededeling:
"Er is geen lokaal bluetooth apparaat gedetecteerd"

In de bluetooth configuratie staat het volgende:
Zie bijlagen
Bekijk bijlage bluetooth config 1 k.bmp

In ieder geval:
Er is een apparaat aanwezig, ook in apparaatbeheer
Merk Broadcom 2046 bluetooth 2.1 usb Dongle
Dit staat in de Diagnostische gegevens, waar tevens bijstaat dat het apparaat is gestopt.
WIDCOMM bluetooth software

Ik hoop dat deze info volstaat.
Hoe kan ik mijn netbook weer laten communiceren met bluetooth apparaten?

Met vriendelijke groet,
JanWillem

Bijlagen

heb je geprobeerd de drivers van je bleutooth stick te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.

Het gaat hier voor de duidelijkheid om de bluetooth mogelijkheid van mijn netbook.
Ik heb wel via apparaatbeheer de stuurprogramma's verwijderd en opnieuw laten installeren, maar dat heeft niet geholpen.
Zou het dan toch aan de bluetoothstick, of telefoon liggen?

accipter,

je bijlagen zijn te klein om te zien.
gezien de drivers goed communiceren met je Bleutooth stick. Denk ik dat je toch een andere stick moet gaan proberen.
Let is niet echt verstandig de complete machine te gaan inspecteren voor een verbinding die met 2 tientjes opgelost is.
Voordat je aanschaft,controleer of deze stick op een andere machine wel werkt.
Als dat niet het geval is het je het probleem gevonden.

De bijlagen zijn niet goed zichtbaar, de maximale bestandsgrootte per geüpload bestand is 100 kb en da's te weinig voor een zichtbaar plaatje. Vandaar dat ik wat getypte verklaringen gaf.
Het gaat in het bijzonder om mijn telefoon waar ik de netbook mee wil laten communiceren.
En dat was ooit mogelijk, maar doordat ik de bluetooth icoon uit het systeemvak heb gehaald lukt dat niet meer.
Maar ik ga mijn telefoon maar driver-upgraden, wie weet helpt dat.

Volgens mij is het bluetooth-apparaat intern, dus geïntegreerd in de netbook.
Klopt dit, als het gaat om de Broadcom 2046 bluetooth 2.1 usb Dongle?

Wat ik ook doe, ik krijg het bluetooth icoon niet in het systeemvak. En kan dus niet het apparaat aanzetten.
Kan iemand me helpen?

JanWillem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan