Geen bluetooth op Apple iphone 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
1.005
Hallo,
Ik heb sinds kort een iphone 4 en leer daar nu een beetje mee om te gaan. Ik heb bluetooth op dit apparaat ingeschakeld en dan zou het bluetooth tekentje blauw moeten worden, maar het blijft grijs. Ik kan ook geen contact maken met een ander bluetooth apparaat. Nu schijnt dit een bekend probleem van apple te zijn en internet staat er (te) vol mee. Ik ben gisteren een paar uur bezig geweest om diverse sites af te klapperen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Een (voor een leek) begrijpelijke oplossing heb ik niet kunnen vinden. Misschien is hier ook iemand bekend met het probleem en weet een oplossing?
mvrgr. Kanyarat.
 
De enige mogelijkheden waar je bluetooth voor kunt gebruiken zijn:

- Audio-apparaten zoals handsfree-apparatuur
- Tethering (In Nederland voor zover ik weet niet officieel beschikbaar)
- AD2P audio streaming
- Bluetooth toetsenbord (Volgens mij enkel die van Apple zelf)
- Verbinding maken met een andere iPhone voor multiplayer-games

Zodra je Bluetooth inschakelt zal hij standaard grijs zijn, pas wanneer je verbinding hebt met een aparaat zal hij blauw worden. (Of wit wanneer je op het lock-scherm kijkt)
 
schandalig

heb net een i-phone 4 gekocht en werk nu al een tijdje met de mac book pro en het lukt dus niet om gegevens van mijn mac book via bluetooth door te sturen . vind dit dus echt niet kunnen !!! had hiervoor een samsung van 130€ en die ontvangde alles perfect !!!! nu zou je toch wel denken dat iets van het zelfde merk compatibel is ....
zou hier graag een oplossing voor hebben
 
Het is niet alsof deze informatie niet bekend is.

Wat wil je oversturen dan? Foto's en video's kun je via de kabel overzenden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan