Geen bluetooth te vinden win xp

• Onderwerp starter Onderwerp starter hugo2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hugo2

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
In het configuratiescherm bij windows xp zou iets van bluetooth apparaten moeten staan. Dit is bij mij niet het geval.Nergens in windows kan ik iets van bluetooth vinden. Ik heb een laptop met bluetooth maar hoe kan ik bluetooth aanzetten? Er kan nu geen verbinding worden gemaakt met mijn Nokia 6021 terwijl die wel goed staat. Bedankt alvast. En geen gezwets aub van je moet maar een datakabel gebruiken of zo want het moet gewoon werken.

Ja Meester/Juffrouw.........>>En geen gezwets aub van je moet maar een datakabel gebruiken of zo want het moet gewoon werken<<<<<

Al in Help van XP gezocht,is vaak verhelderend...

Heb je al eens een data kabel geprobeert?

Laat anders je telefoon eens contact zoeken met je laptop

ik dacht dat je bluetooth op een laptop vaak met een knopje aan moet zetten, dit ivm veiligheid. kijk maar in de handleiding van de laptop naar bluetooth, zal wel iets over instaan.

db

Hallo

De meeste laptops hebben standaard geen bluetooth. Wel infrarood.

Even een dongle halen.

Als hij er in moet zitten, staat hij in apparaatbeheer en mocht hij niet geinstalleerd zijn, dan staat er een geel vraagteken.

Eric.:thumb:

P.S. je kunt inderdaad je telefoon laten zoeken, maar dan moeten dus wel de drivers er zijn en moet hij aan staan. (op de laptop)

Hoe weet je zeker dat er BT aanwezig is op je laptop? (Productnaam is voor ons ook makkelijk)

Daarnaast kan het zijn dat je op een van de apparaten (telefoon of laptop) de zichtbaarheid uit hebt staan, wellicht handig om dit te controleren.

In help van XP kwam ik erachter dat er bluetooth apparaten in het configuratiescherm moet staan. Verder wordt ik daar niet veel wijzer van. Mijn telefoon heb ik al laten zoeken naar de pc, die kan niks vinden. Ik heb in de handleiding gekeken en er zit inderdaad een knopje voor bluetooth. Als ik daar op druk staat er: Geen apparaten. In apparaatbeheer staat niks, ook geen vraagteken. Zichtbaarheid telefoon staat aan maar van de laptop dus blijkbaar niet. In de handleiding van de laptop staat verder niks. Als ik Nokia PC Suite gebruik komt er een foutmelding met: "Het verbindingstype kan niet worden gebruikt. Controleer of alle benodigde hardware, software en stuurprogramma's beschikbaar zijn." Infrarood zit er niet op. Bedankt voor de reacties.

Welke notebook heb je? Er zijn nl ook notebooks waar het knopje wel op zit maar er toch geen bluetooth beschikbaar is

m@rio zei:
Welke notebook heb je? Er zijn nl ook notebooks waar het knopje wel op zit maar er toch geen bluetooth beschikbaar is

Acer Travelmate 4070

Als ik kijk naar wat er op hoort te zitten dan is bluetooth niet meegeleverd

Like I said

Als hij er is staat hij in apparaatbeheer of er staat een geel vraagteken.

Zo moeilijk is dat toch niet ?? ?

Eric:thumb:

P.S.
hugo2 zei:
er zit inderdaad een knopje voor bluetooth. Als ik daar op druk staat er: Geen apparaten. In apparaatbeheer staat niks, ook geen vraagteken.

Laatst bewerkt:
Eric_Daleboudt zei:
Als hij er is staat hij in apparaatbeheer of er staat een geel vraagteken.

Zo moeilijk is dat toch niet ?? ?

Eric:thumb:

P.S.

Nee zo moeilijk is dat niet. Maar ik had niet gedacht dat er dan wel een knop op zou zitten en het ook in het boekje staat maar die is ook voor 4080 series.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan