na een poging om Fonts aan te passen gisteren via Tools, options, is het ineens niet meer mogelijk om New Messages van tekst te voorzien, noch verschijnt automatisch de Signature. Ook op messages van anderen kan ik geen Reply-messages meer sturen. Wel kan ik een adres invullen en een attachment er aan hangen, maar geen tekst. Alleen in "blue' verschijnt in de message-body mijn email-adres.
kon op de forum mail alleen een link aanklikken. alle tekst was weg.
office Diagnostics ook al geprobeerd, maar geen resultaat.
Bij Fonts zijn alle types, groottes, kleuren "not installed'????
Gisteravond eerst geprobeerd hele outlook 2007 te uninstallen en opnieuw geinstalleren van Genuine Outlook-disdisc, incl. 25 symbolen. Wie, o wie kan mij helpen in Pretoria?
voor de zekerheid: als iemand een oplossing weer, graag c.c. aan mijn hotmail-adres, dat wel gewoon werkt:
toebosch@hotmail.com
Dank bij voorbaat,
Joep Toebosch
Probleem is inmiddels opgelost door Zuid Afrikaanse PC-deskundige, voor nog geen 9 Euro kosten. Jammer, had meer steun verwacht van nederlandse "nerds". Het zij zo.
kon op de forum mail alleen een link aanklikken. alle tekst was weg.
office Diagnostics ook al geprobeerd, maar geen resultaat.
Bij Fonts zijn alle types, groottes, kleuren "not installed'????
Gisteravond eerst geprobeerd hele outlook 2007 te uninstallen en opnieuw geinstalleren van Genuine Outlook-disdisc, incl. 25 symbolen. Wie, o wie kan mij helpen in Pretoria?
voor de zekerheid: als iemand een oplossing weer, graag c.c. aan mijn hotmail-adres, dat wel gewoon werkt:
toebosch@hotmail.com
Dank bij voorbaat,
Joep Toebosch
Probleem is inmiddels opgelost door Zuid Afrikaanse PC-deskundige, voor nog geen 9 Euro kosten. Jammer, had meer steun verwacht van nederlandse "nerds". Het zij zo.
Laatst bewerkt: