geen brand drivers in windows 8.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat die drive wel in je hardwarelijst?
Kan ook niks over ondersteuning met win8 vinden bij compaq.

Kijk anders eens bij windows update of er een nw driver voor deze drive beschikbaar is.

Werkt een ander brandprogramma wel onder win8, of heb je dat nog niet geprobeerd?

verwijder in apparaatbeheer eens die virtuele drive ,en de cd/dvd drive en start je pc opnieuw op

Installeer eens een brandprogramma zoals cdburnerxp, maar er zijn nog legio ander gratis programma's

ik zal het morgen proberen, maar 1 ander programma gaf ook al aan dat er drivers missen;(

nee het blijft een lege cd alleen de error kwam niet ;/
Het kan ook niet aan de cd liggen ik heb er al zo vaak wat opgezet, zoals ubuntu. Maar die cd is ook ineens leeg;/

en de dvd/cd speler zegt ook dat hij leeg is.

---
edit:

Hij ziet cd's allemaal leeg, en mijn andere pc ziet er wel wat op.

me cd speler van me laptop :SATA optisch station: LightScribe SuperMulti dvd±r/rw met double-layer-ondersteuning
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...duct=4194045&softwareitem=ob-91948-1&sw_lang=

Laatst bewerkt:
ik en k1pje denken dat het aan windows 8 licht en een te oude dvd/cd speler. ik ga nu ubuntu proberen. hij boot wel enzo, maar eenmaal in windows 8 niks.

Ik heb er nu Ubuntu opgezet. Hij brand alle cdś behalve 1 ...

Laatst bewerkt:
Dat kan op een slechte blank duiden, of een brander, die zijn beste tijd gehad heeft. Ik heb al vaker branders weer werkend gekregen met een speciale poetscd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan