Geen Bronsignaal?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollypop1993

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2007
Berichten
7
als ik onze pc ( windows xp ) opstart komt hij op een zwart scherm met daarop: windows kon niet goed worden opgestart, onze excuses voor dit ongemak...enz
daarop heb je de keuze uit:
-veilige modus
-veilige modus met netwerkmogelijkheden
-veilige modus met opdrachtprompt
-recente instellingen die werkten
-windows normaal starten

ik heb al alles geprobeerd maar iedere keer als hij opstart komt er opnieuw:
GEEN BRONSIGNAAL
en komt hij terug op hetzelfde scherm van ervoor:(

iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?
 
Hoi,

Wordt in de bios de hd nog wel gedetecteerd?

Modag
 
Hoi,

Als je tijdens het opstarten del drukt dat is de meest gebruikte en anders f2 zo kom je in de bios en dan kan je daar je hd vinden, of niet natuurlijk als hij niet gedetecteerd wordt.


Modag
 
Hoi,

Als je tijdens het opstarten del drukt dat is de meest gebruikte en anders f2 zo kom je in de bios en dan kan je daar je hd vinden, of niet natuurlijk als hij niet gedetecteerd wordt.


Modag

ik heb het geprobeerd en er gebeurt niets als ik op del op f2 druk, hij blijft op dat scherm staan....
 
Hoi ,


Gelijk als opnieuw opstart dan de drukken he .Anders als dat niet wil f2 maar is het soms een merk pc?

Modag
 
HD word wel gevonden (anders zou hij ook niet vragen om de verschillende windows opstart modi)

Ik gok dat je videokaart defect is
 
Hoi Ellasar,

Ja daar heb je gelijk in even niet nagedacht.Maar als het de videokaart is zou je ook die melding ook niet zien of heb ik dat verkeerd, dus is het misschien toch verstandig om even de bios te controleren.

Modag
 
HD word wel gevonden (anders zou hij ook niet vragen om de verschillende windows opstart modi)

Ik gok dat je videokaart defect is

oei,
moet ik dan een nieuwe aanschaffen?
weet je wat de oorzaak daarvan zou kunnen zijn?
 
Hoi,

Heb je toevalig een moederbord met een onboard videokaart?
Welk moederbord heb je?

Modag
 
Hoi,

Heb je toevalig een moederbord met een onboard videokaart?
Welk moederbord heb je?

Modag

ik weet het niet, ik ken daar niet veel van, daarom vraag ik hier om hulp, onze pc is samengesteld van iemand en niet van de winkel... ik denk dat het een aparte betere videokaart is...
 
Andere videokaart, in ieder geval testen met een andere videokaart om te zien of het daadwerkelijk daar aan ligt.

Het kan ook nog je moederbord zijn die defect is.

Om helemaal uit te sluiten of het windows is zou je nog een live cd van een linux variant kunnen downloaden (Ubuntu ofzo) en daarmee opstarten en dan kijken hoever die komt.

Doet die het wel dan is je resolutie binnen windows/of de drivers binnen windows toch defect en kun je volstaan met het herinstalleren van je computer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan