geen cd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aapie

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2006
mijn cd/dvd brander/speler wil ik graag gebruiken om te branden, maar er is een probleem: wanneer ik het branden wil starten, geeft hij de melding dat er geen (lege) cd aanwezig is terwijl deze er wel degelijk inzit! ik heb verschillende cd's gebruikt, zelfs verschillende merken. weten jullie waar het aan ligt? is het software of hardwarematig?

help alsjeblieft!!:confused:

Welk brandprogramma gebruik je? Staat het programma niet ingesteld op een image recorder?

ik gebruikte eerst NTI (zat standaard met mijn pc meegeleverd) en ook met nero werkt het niet. hoe kom ik erachter of hij ingesteld is op image? en op wat voor manier zou dat het branden in de weg staan? ook dan zou het in principe toch gewoon cd's moeten herkennen?

Je hebt ze er toch niet nog allebij opstaan?,want die 2 verdragen elkaar niet ,waar heel veel fouten door onstaan!!

E in Nero kan je dat zien boven in de balk ,of er staat Image of de brander

Laatst bewerkt:
ik heb ze er op dit moment allebei opstaan, maar daarvoor toen ik enkel NTI gebruikte herkende deze ook al geen cd's. ik heb nero geinstalleerd om te kijken of het misschien om verkeerde instellingen ging.

ik heb ze er op dit moment allebei opstaan, maar daarvoor toen ik enkel NTI gebruikte herkende deze ook al geen cd's. ik heb nero geinstalleerd om te kijken of het misschien om verkeerde instellingen ging.

Dan is het stuk....Hoe oud is die brander..eventueel voor garantie

ik heb dit gevonden bij NTI...kan het zijn dat ik dit per abuis/ zonder dat ik er enig idee van had ingeschakeld heb/ geactiveerd is?

Bijlagen

de brander is in september een jaartje oud. normaal gebruik, totaal niet overmatig of iets dergelijks

okee, ga ik dat proberen. ik wil eigenlijk eerst ff mijn pc opnieuw installeren (daar was is sowieso aan toe) misschien dat ik een virus ofzo heb wat het een en ander verstoort. mocht het echt kapot zijn dan neem ik even contact op met acer.
bedankt voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan