geen chello emailverkeer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stigter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Berichten
1.940
volgens de site van chello zouden ze vandaag de onbekende modems de "deur" uitdoen...

Nu heb ik opeens geen email meer, ook via de chello site kom ik niet op mijn webmail.

Hebben meer chello-klanten hier last van?
Volgens chello zijn er op dit moment geen storingen....
 
Welke modem heb je Arie?
Ik kon met Chello net gewoon m'n mail ophalen.
(Motorola Surfboard modem)
 
Ik heb een ouwetje..
Com21 of zo?
Maar ik kan wel gewoon internetten.......... (zou er nog bij moeten komen lex..)

Volgens chello heb ik geen gebruikersprofiel.. daar is al verleden week melding van gemaakt.. Maar toen had ik geen problemen met mijn email
 
Zou ik toch ff kijken of je niet een nieuwe modem kan krijgen.
Ik dacht dat een Com21 toch alweer redelijk oud was.
Bij mij hebben ze toen een LanCity modem vervangen voor de huidige modem.

Via de Chello site zelf, kan je ook niet bij je mail komen?
 
Nope, dat lukt ook niet.
Dan krijg ik een foutmelding dat ik een verkeerd wachtwoord cq gebruikersnaam gebruik...

Ik heb daarnet via de chello support site een vraag gesteld en er met dikke letters bij gezet naar een ander emailadres te reageren..
Ben benieuwd of deze gelezen word..

en nieuwe modem komt er volgens mij vanzelf aan, zodra je wijk/buurt toe is aan de upgrade van je snelheid. dat heb ik op chello underground gelezen
 
Ff afwachten of je idd een reactie krijgt van hun.
Mijn modem is toen vervangen, omdat deze gewoon op was.
Hij viel steeds vaker uit.:(
 
Ik dacht, wellicht zijn er meer mensen uit Rotjeknor die problemen hebben op dit moment met chello webmail.

Ben benieuwd of zo ook de vraag lezen en reageren naar mijn hotmail adres. Soms heb je van die slimmerds die rustig naar het niet te bereiken emailadres het antwoord sturen

Ik wacht rustig af:mad: :mad: :mad: :mad:

Ach, er zijn helaas ergere dingen in het leven dan geen email..
 
Oke,
Wellicht nog Vlaardingers op helpmij aanwezig?
Ik weet niet of lekkerkerk op dezelfde server draait namelijjk.
ik dacht nog even wat aanwijzingen te volgen via de chello support site, maar zolang ik niet officieel een profiel heb zal ik ook me wachtwoord niet kunnen wijzigen.
 
Update:

IK heb net contact opgenomen met upc/chello.

Omdat ik geen gebruikersprofiel had hebben ze er eentje aangemaakt. Hierbij is ook een nieuw wachtwoord aangemaakt en deze hebben ze verstuurd per post. (lekker slim, om dat niet even te melden)
Ik zal dus moeten wachten totdat morgen postbode langs is geweest en als het goed is is dan het probleem opgelost.

Voorlopig geef ik deze vraag ook een opgelost vinkje:)
 
En post gehad van UPC/Chello?
Ze zijn meestal niet echt snel.:rolleyes:
 
Nope, er werd gisteren gezegd dat het op de post was gedaan..
Nu werkt de post ook natuurlijk iet meer zoals het geweest is.........
Kan dus nog steeds me email niet checken...
 
Neem nog een biertje en geduldig afwachten dan maar.:D
 
Het zal wel moeten Lex,
hopen op morgen, want mijn alias doet het ook niet meer..
 
De 4e dag dat chello email eruit ligt.
Er blijven problemen met het account.
Schijnt voor chello een groot probleem te zijn om een werkend account voor mij te maken.

We weten het niet, zal het terugkoppelen naar de afdeling die dit moet corrigeren krijg ik telkens als antwoord.

Heb daarnet een niet zo aardig emailtje gestuurd..
Dat men (volgens helpdesk chello) normaal dit probleem binnen een half uur moet kunnen fixen en waarom juist bij mij dit 4 werkdagen moet duren.
Nog geen reaktie gehoord........

Ik hou jullie op de hoogte van mijn chello avonturen..
 
Eindelijk................
Vrijdagmiddag werd ik gebeld..
Meneer van chello die vertelde dat alles zou moeten werken. Ik zat op de boot naar Vlieland, dus kon het helaas niet checken......

Vandaag terug gekomen, weer wachtwoord fout. Boos opgebeld naar chello..... Dat hielp, wachtwoord is geresset en nu werkt alles weer!!!!!!!!!
 
Geplaatst door Stigter
Boos opgebeld naar chello..... Dat hielp, wachtwoord is geresset en nu werkt alles weer!!!!!!!!!
Tja, boos worden schijnt bij Chello het beste te helpen.:rolleyes:
Mooi dat het weer werkt.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan