geen computers in netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

alain1988

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
ik heb vandaag de Linksys Eherfast Cable /DSL router 4 Port switch ontvangen die ik online besteld had alles aangesloten en gedaan internet werkt

maar hij vind nu geen een computer meer in mijn netwerk
hoe komt dit moet ik nog iets aanpassen heb niet zo veel ervaring met modems ik vermoed dat het iets heeft te stellen met ip routering want deze staat uitgeschakeld of wins proxy deze staat ook uitgeschakeld

indien het dit is gelive het mij te laten weten hoe ik het dan ook moet doen alvast bedankt

re

2x windows xp
windows vista
en ik draai onder windows 7

re

wel ik zal het zo zeggen voor ik de router had aangesloten had ik toegan tot alle pc kon ook verbinding op afstand stellen enzo maar nu toont hij ze niet in men netwerk centrum dus ik denk dat ik nog iets moet aanpassen ofzo ik heb hem enkel aangesloten de quick setup doorlopen en that's it omdat ik niet zo heel veel er van weet he

Ik had dit probleem ook al eens...
Bij mij zaten alle computers niet in de zelfde werkgroep ... is dit ook bij jouw het geval ?

mvg,
Axel Lemmens

re

neen ik heb dit nog maals bekeken maar ze zitten nog steeds in dezelfde werkgroep en dan nog als ze in een werkgroep zitten maar niet dezelde worden ze ook herken bij mij dus niet
Naamloos.jpg

opgelost

het is opgelost ik heb de kabel uit de WAN genomen en deze in mijn primaire poort gestoken.

nu werkt alles naar behoren toch bedankt aan iedereen die mij verder geholpen heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan