Geen connectie met D600

Status
Niet open voor verdere reacties.

Furster

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2007
Dat heb ik dus gedaan, maar nog steeds zonder resultaat...

De Connection Wizard kan m'n telefoon nog steeds niet vinden.

Korte toelichting:
Ik heb m'n D600 nu bijna zo'n twee jaar, de software heeft het altijd prima gedaan, maar op een gegeven moment begon hij wat kuren te vertonen. Steeds vaker viel de verbinding weg als ik multimedia aan het overzetten was, waardoor ik weer overnieuw kon beginnen. Ook werd het steeds moeilijker om m'n telefoon te connecten en nu doet ie dus helemaal niks meer.

Ligt het misschien aan het kabeltje zelf? Hebben meer mensen hier last van?

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan ook al een hele tijd geen verbinding maken met mijn
pc en de d600 via PC Studio. Ik heb het nu ook met het programma Cell Phone Manager geprobeert maar ook zonder succes. De telefoon is wel simlock vrij gemaakt, misschien dat dit voor de problemen zorgt. Wie o wie kan helpen?

PS Als ik hier niet mag reageren met eenzelfde vraag, excuses daarvoor

Groeten Manuel

Ik vrees dat het kopen van een bluetooth-stick de enige oplossing is....

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan ook al een hele tijd geen verbinding maken met mijn
pc en de d600 via PC Studio. Ik heb het nu ook met het programma Cell Phone Manager geprobeert maar ook zonder succes. De telefoon is wel simlock vrij gemaakt, misschien dat dit voor de problemen zorgt. Wie o wie kan helpen?

PS Als ik hier niet mag reageren met eenzelfde vraag, excuses daarvoor

Groeten Manuel

Welke foutmeldingen geeft ie bij jou?
Ik krijg er namelijk heel veel verschillende.

Het mooie is, m'n telefoon krijgt nou nog kuren ook. Het beeld blijft af en toe hangen, het beeld springt soms op zwart, soms heb ik helemaal geen beeld en de camera doet het niet meer. Ook kan ik geen foto's en video's meer bekijken.

Om nog even terug te komen op de USB-verbinding, soms krijg ik van de Connection Wizard een "USBTIMEOUTMESSAGE" en dan weer een "Failed to connect with the phone. Please try again after checking the connection of the phone and the USB cable." terwijl alles uiteraard wel goed in z'n contactjes zit.
Wie o wie kan me helpen....

Excuses voor de 3e reactie op rij, maar ik heb het vermoeden dat de aansluiting van het kabeltje op de telefoon problemen geeft...

Het kabeltje om de telefoon op te laden is namelijk van dezelfde soort, en mijn telefoon krijgt nu ook kuren tijdens het opladen. Als m'n telefoon aan de lader ligt, kan ik hem in principe niet gebruiken. Doe ik dat wel, dan valt ie uit, krijg ik zwart beeld, rode strepen door m'n beeld en doen meerdere functies het niet (zoals camera).

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Na 2x opsturen ter reparatie zijn de problemen (voorlopig) verholpen.
Volgens debitel heeft er een software update plaatsgevonden en ik kan nu zelfs weer verbinding maken met de pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan