Geen connection

Status
Niet open voor verdere reacties.

SammieK

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2009
Ik heb al een tijdje een goed werkende draadlose verbinding, maar opeens tijdens het computeren valt deze weg en is ook niet meer aan de praat te krijgen.:confused:
Kan iemand mij helpen?
Kaart: belkin wireless G desktop card

Groeten Sam

Router

Al gedaan, levert niks op.
excuses voor de late reactie

Werkt internet met een kabel wel??? Op de lan kaart dan bedoel ik??

Heb je al gekeken bij belkin naar nieuwe drivers voor je draadloze kaart??? Anders de software van je draadlose kaart verwijderen, pc op nieuw opstarten en drivers op nieuw installeren.

Mocht dit nog niet werken dan de volgende vraag kun je wel pingen naar het internet???
toets in het vak uitvoeren cmd hierna krijg je een zwart venster toets dan
ping www.google.nl

wel een spatie tussen ping en www doen. Krijg je dan wel antwoord of krijg je dan een time out???

Als je wel antwoord krijgt kun je proberen om je standaard internet explore instellingen te laden.

Maar goed probeer eerst het gene hierboven lukt het niet dan zien we het wel weer hier. succes

Niks werkt

Alles geprobeerd,
Ik heb de lan kabel niet getest, maar de draadlose verbinding heeft het afgelopen maand nog vlekkeloos gedaan, dus volgens mij ligt het daar niet aan.
Geen nieuwe drivers gevenden.
Bij pingen zegt hij dat hij de host niet kan vinden.
Heb je misschien nog andere ideen?

Alvast bedankt, Sam

Laatst bewerkt:
kun je nog eens een ping doen naar 127.0.0.1 wat krijg je nu???
Als je bij netwerk adapters kijkt staat je draadloze kaart hier ook bij???
bij ja klik met rechts hierop dan eigeschapen dan kijk eens bij tcp/ip en dan hier de eigenschapen van staat hier misschien een vast adres in of juist niet???
Is jou router DHCP server???

Mocht je begrippen niet kennen dan zal ik het later even wat duidelijker er op zetten. succes:thumb:

Laatst bewerkt:
ping

Hoi allen,

Ik heb net een ping gedaan, dit gaf de volgende data:
Hij speelt de ping af met 32 bytes of data,
en hij verzend en ontvangt 4 paketjes.
Verder ziet hij mijn kaart wel, maar ik kan geen tci/ip vinden,
En ik heb ook geen idee of ik een DHCP router heb, hoe kom je dit te weten?

Sam

P.S ik zal het komende uur om de 5 min alles checken dus dan hebben we een snelle uitwisseling, wel zo handig!

Het lijkt er op dat jou kaart normaal werkt (software matig). Als je geen verbinding hebt en je zoekt naar draadloze netwerken zie je dan jou draadloze netwerk wel???

Kaart

Ik zie de kaart goed en zo ook alle draadloze netwerken, alleen als ik wil verbinden, blijft hij daarbij hangen.

Sam

Loopt je computer dan vast??? of krijg je de melding dat je geen verbinding met dit draadloze netwerk kan maken??? Wat je kunt doen is je voorkeurs netwerken eruit halen dan pc afsluiten en opnieuw opstarten. Probeer dan nog eens een nieuwe verbinding te maken.

Geen verbinding

Nee, hij loopt niet vast, hij zegt simpel weg dat hij geen verbinding kan leggen,
verder helpt alle voorkeur netwerken eruit halen niet.
Ik heb nu echt geen idee meer.:(
We hebben nog een laptop en deze doet het wel goed misschien helpt dit je??

Sam

Het gaat om een desktop toch?? Geen ***lig schakelaartje die uit staat??? of een toets combinatie??? (vaak alleen bij laptops) Tja mmmmmmm:eek:

Welke software gebruikje om te verbinden???? die van windows of die van belkin???? als je die van windows gebruikt kan het zijn dat de service uit staat,

probeer dit eens,

Klik in 'start' -> 'Configuratiescherm' -> 'Systeembeheer' de optie 'Services' aan;
- dubbelklik op 'Wireless Zero Configuration-service';
- kies in het pull-downmenu van 'Opstarttype:' voor de optie 'Automatisch' en klik op 'Toepassen';
- sluit af met 'OK', de volgende keer dat Windows opstart zal de Draadloze netwerkverbinding van Windows zelf actief staan.

Succes:thumb:

Alles geprobeerd, stond al op automatisch niks werkte
WatNu:confused:
Ja het trouwens een desktop!

Gezien je reactie ga ik er van uit dat je via windows verbinding maakt. Het enige wat ik mij nu nog kan voor stellen is dat je drivers naar zijn ... zijn. Als via configuratie scherm je draadloze adappter verwijderd en hierna je computer op nieuwe opstart zal hij aangeven dat er nieuwe hardware is. Als je daarvoor nu deze link aan klikt en de juiste drivers download moet het toch goed gaan lijkt mij?? Misschien moet je ook kijken of er een update is voor jou router.:thumb:

http://en-us-support.belkin.com/app/product/list/q/network-adapters/p/306

works

He hartstikke bedankt internet werkt weer.
Toppie en nog maals bedankt:thumb::thumb::thumb:

Sam:cool:

;)Toch software. super dat hij het weer doet. Succes

soms duurd het wat langer als je wilt, maar daar is het resaultaat dan ook vaak wel na.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan