Geen definities Ad-Aware meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimpernel

Verenigingslid
Lid geworden
19 jan 2002
Hallo,

Sinds kort kan ik geen nieuwe definities meer ophalen met mijn gekochte versie van Ad-Aware SE Plus. De laatste was die van 6 Maart j.l.
Op al mijn 3 computers onder Windows XP HE wordt de volgende foutmelding gegeven: "Fout bij update". Dit is t.h.v. 5 % van de update.
De laatste definitie was SE1R226.06.03.2008 en de geïnstalleerde hoofdtoepassing 1.06r1 Plus.
Is er soms een geheel nieuwe versie uitgekomen? Ik heb tot dusver met deze goede software een dergelijk probleem nog nooit eerder bij de hand gehad, het ging steeds vlekkeloos.
Ra, ra?

Pimpernel.

Heb hetzelfde probleem heel af en toe. Veelal dezelfde dag nog lukt het dan wel. Één keer eerder moest ik wachten tot de dag erna.

Er is al een tijde Ad-ware 2007 uit. Denk dat de oude versie geen updates meer krijgen.

Please note that, as of December 31, 2007, Lavasoft will not issue new Definitions File updates or provide technical support for Ad-Aware SE. For the latest protection, please update to Ad-Aware 2007.

http://www.lavasoftusa.com/support/supportcenter/

Ik had over SE heengelezen.
2007 laat zich idd. gewoon updaten (zojuist nog gedaan)

Bijlagen

• aaw.jpg
    aaw.jpg
    89,5 KB · Weergaven: 39
Definities ophalen hersteld

Beste Wargames,

Uw tip bleek goud waard! Na op het supportcenter ingelogd te hebben (waarvoor eerst alsnog een wachtwoord opgevraagd moest worden) kon hier het updatebestand \aawseplus.exe opgehaald worden.
Dit bestand laten installeren (waarbij de oude versie verwijderd kon worden wat ik ook gedaan heb) en zie, na enige aanpassingen van o.a. de taalmodule, werkt het ophalen van definities weer! Het is wel geen versie 2007 maar daar til ik voorlopig niet zo zwaar aan. Alleen nog benieuwd of dit zo blijft.
Bedankt,

Pimpernel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan