Geen Dos scherm bij poging tot installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lex Burgerhout

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2006
Berichten
1
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem bij het installeren van Windows Xp. Ik heb dit programma al een tijd, maar de laatste tijd heb ik problemen met mijn PC. Soms gaan hij opeens onieuw opstarten en ik kan niet meer op bepaalde sites, oa hotmail.com. Ik wilde dit gaan oplossen door mijn pc een keer schoon te maken en Xp opnieuw te installeren. Ik heb al mijn gegevens al op een externe harde schijf gezet, dus alles mag eraf. Ik heb de installatie cd erin gedaan en als het goed is krijd je dan een Dos scherm of iig een scherm waar ik kan kiezen voor een nieuwe installatie. Bij mij niet. Ik ga meteen weer door naar het scherm waar ik mijn wachtwoord moet invullen. Wat doe ik fout. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt.

Groeten,

Lex Burgerhout
 
Heb/had je ook de cdrom als eerste opstartdevice gezet in de bios? of indien dat mogelijk is met jouw bios, de juiste F toets gebruikt om de bootdevice te kiezen?
 
Misschien een flauwe vraag van mij, maar heb je er ook aan gedacht om een willekeurige toets in te drukken? Die vraag verschijnt met witte letters bovenin een zwart scherm als je van de CD-Rom wilt booten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan