Geen DPI settings meer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter TFP
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TFP

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2010
Leden,

Sinds vanmorgen merkte ik dat spontaan de DPI settings van mijn Razer Mamba het niet meer doen.
Deze deden het gister avond nog gewoon en kon ik ze nog zonder dat ik de driver te installeren nog on the fly veranderen maar dat kan dus nu spontaan niet meer.
Ik merkte wel dat spontaan Windows denkt dat deze de baas over mijn muis weer is en ik de snelheid alleen via windows nu kan aanpassen en dat mijn Razer drivers die ik dus nu heb geinstalleerd om 't maar even uit te proberen er geen controle over hebben. Al heb ik hem op 400 of 5600 dpi staan het maakt niet uit..Normaal zou dit een aardig verschil moeten zijn.

Als iemand weet hoe ik mijn muis uit de klauwen van evil genius Windows kan houden en hem gewoon vanaf zijn eigen driver kan laten draaien dan zou dat mooi zijn :p

Edit > Windows 7 64bit machine, muis is een Razer Mamba original, geen 2012 of 4g edition.

Laatst bewerkt:
Systeemherstel naar niet zo lang geleden een optie?

Systeemherstel vind ik altijd maar meteen zo'n stap, kan 't zo wel even proberen.

EDIT, Systeemherstel heeft geen effect gehad.

Laatst bewerkt:
Vreemd, want met die datum van dat herstel werkte het wel neem ik aan.

Miss. dat eerst de driver deïnstalleren, rebooten en opnieuw installeren wil helpen.

http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-mamba

Ik heb de dirver al eens geinstalleerd gereboot en die na de herstel er weer afgegooid maar dit verholp ook niet.
De "snelheid" slider van windows werkte wel spontaan die anders nooit heeft gewerkt, het lijkt net alsof Windows mn muis heeft gehijackt :p

Ik zou het persoonlijk niet meer weten waarom dit spontaan na een reboot zo is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan