wilmarenzo
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jan 2009
Mijn internet loopt via een modem speedtouch en mijn draadloos internet via een linksys WRT54G.
Sinds gisteren is er geen wifi meer in huis.
Hij ziet op de draadloze apparaten het netwerk soms wel en soms niet maar ik kan geen verbinding krijgen en als ik verbinding krijg lig ik er binnen een minuut weer uit.
Ik zal even proberen uit te leggen hoe de bekabeling loopt
Er loopt een vaste internet kabel (dsl)naar mijn modem. vandaar gaat een kabel naar mijn linksys poort 4. Vanuit poort 3 van de linksys gaat mijn kabel naar de vaste pc.
Dit alles heeft tot gisteren 4 jaar gefunctioneerd.
Gisteren heb ik een pc ( draadloos) die even een week uitgeschakeld was weer proberen aan te sluiten. Toen deed alles het nog. Een paar uur later niks meer.
Iemand een idee?
Sinds gisteren is er geen wifi meer in huis.
Hij ziet op de draadloze apparaten het netwerk soms wel en soms niet maar ik kan geen verbinding krijgen en als ik verbinding krijg lig ik er binnen een minuut weer uit.
Ik zal even proberen uit te leggen hoe de bekabeling loopt
Er loopt een vaste internet kabel (dsl)naar mijn modem. vandaar gaat een kabel naar mijn linksys poort 4. Vanuit poort 3 van de linksys gaat mijn kabel naar de vaste pc.
Dit alles heeft tot gisteren 4 jaar gefunctioneerd.
Gisteren heb ik een pc ( draadloos) die even een week uitgeschakeld was weer proberen aan te sluiten. Toen deed alles het nog. Een paar uur later niks meer.
Iemand een idee?