geen draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ciindiiej

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
hallo ..

ik heb een laptop en wil nu graag draadloos internet .. ik heb zo'n kaart .. maar nu ..??

ik heb de 2 CD die er bij horen geinstaleerd ..en hij geeft ook aan verbonden .. maar ik kan nog steeds niet internetten ..??

wie kan mij helpen .. ??

Als je windows XP hebt, ga dan naar Start => Uitvoeren => typ CMD => typ IPCONFIG /RENEW

Als je nog geen internet hebt, doe je hetzelfd nog eens, maar dan op het einde geen /RENEW maar /ALL, en vermeld hier op het forum:

IP-adres
Subnetmaskter
Gateway
merk van je modem/router

EDIT: Ik verwacht dat je allemaal 0.0.0.0 ziet of iets van 169.x.x.x

Als dit zo is, is het probleem dat je draadloze beveiliginscode verkeerd is.

Belangrijk: Code is altijd 10 of 26 karakters lang, bestaat uit de getallen 0 tot 9 en letters A tot F, andere letters komen niet voor ( Dus een OO is altijd een NULL). Tevens is het (ookal hoort dit niet zo) de code vaak hoofdletter gevoelig, dus typ het exact in zoals op/in het modem/router vermeld

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo ..

ik heb een laptop en wil nu graag draadloos internet .. ik heb zo'n kaart .. maar nu ..??

ik heb de 2 CD die er bij horen geinstaleerd ..en hij geeft ook aan verbonden .. maar ik kan nog steeds niet internetten ..??

wie kan mij helpen .. ??

Heb je wel een router/switch welke draadloos internet ondersteund?
Aan je bericht te lezen heb je alleen een kaart, maar verder nog niets.
Laat maar ff weten
Maakt het zoeken naar een oplossing wat makkelijker..

ja ik heb wel een router !!

ik had ook eerst internet hoor .. maar heb XP opnieuw er op gezet maar nu dus geen internet meer .. hij geeft gewoon aan verbonden maar heb geen internet ..!!

Wil je het volgende doen:

klik op start en dan op uitvoeren.
Voer dan het volgende in:

"cmd" en klik op OK
typ dan: "ipconfig /all" (zonder aanhalingstekens) en druk op enter..
wil je de gegevens die je dan ziet even hier neerzetten?!

dan ben je ook nog niet verbonden met internet....
er moet iets staan, heb je je eigen draadloze netwerk al wl eens in een lijst zien staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan