aquamarijn
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 feb 2001
Ik heb gisteren een Belkin Wireless G-router model F5D7230-4 aangeschaft en volgens de installatie-wizard aangesloten op mijn Telfort-modem (1 kabel van het modem naar de WAN-aansluiting op de router en vervolgens weer een kabel van de router naar mijn desktop). Het netwerk heb ik BELKIN genoemd. Volgens de wizard is de installatie goed gegaan. Op mijn desktop heb ik normaal internet.
Als ik nu mijn laptop aanzet en een verbinding wil gaan maken, lukt dat niet. Als ik bij verbinding met het netwerk maken kijk, zie ik als beveiligd netwerk belkin54g staan. Als ik hierop klik moet ik een wachtwoord opgeven. Als ik het wachtwoord invoer dat ik bij de wizard heb gebruikt, is dit niet juist.
Hoe krijg ik met met laptop (Acer Aspire 5520) verbinding met het internet?
Als ik nu mijn laptop aanzet en een verbinding wil gaan maken, lukt dat niet. Als ik bij verbinding met het netwerk maken kijk, zie ik als beveiligd netwerk belkin54g staan. Als ik hierop klik moet ik een wachtwoord opgeven. Als ik het wachtwoord invoer dat ik bij de wizard heb gebruikt, is dit niet juist.
Hoe krijg ik met met laptop (Acer Aspire 5520) verbinding met het internet?