Geen draadloos internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

haveacoke

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Beste,
Ik heb 2 xp's computers, 1 vista pc en 1 windows 7 pc. op mijn 2 pc's heb ik als internet verbinding, maar Op mijn windows vista zou ik ook graag draadloos internet installeren. als ik naar netwerkverbindingen ga komt daar geen enkel verbindingen tevoorschijn. Dus vista gaat voor een oplossing zoeken, hij zegt dat er geen netwerkadapters zijn aangesloten:(. ik ga kijken naar mijn apparaatbeheer, wat blijkt dat er toch 1 netwerkadapters zijn aangesloten, zou ik misschien nieuwe drivers moeten installeren ? kan u me helpen?

Mvg Haveacoke

is het een laptop met een knopje voor draatloos? die moet wel aan staan, anders ontvang je niks, maar ik zou ook even je driver updaten:thumb:

is het een laptop met een knopje voor draatloos? die moet wel aan staan, anders ontvang je niks, maar ik zou ook even je driver updaten:thumb:

neen, het is een vaste computer. Euhm, ik zal proberen, gaat dat met everest home ?

als het een vaste computer is, weet je dan wel zeker dat die computer wel draatloos heeft? zoja, zoek met everest home op welke draatloose adapter ofso je hebt, en ga naar google en typ in: <naam draatloose adapter> driver download..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan