Geen draadloos netwerk meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansw48

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2014
Hallo,
ik heb een Asus noteboek met een Atheros AR9285 Wireless Network Adapter en ik heb opeens geen draadloos internet meer.
Ik had een systeemherstel gedaan naar een paar dagen terug i.v.m. een programma en daarna kan ik niet meer draadloos online.
Op de draad prima maar als ik klik op draadloze verbinding maken dan scand hij niet meer en kan geen modem vinden. Iedereen in huis kan via wifi dus daar ligt het niet aan.
Ik heb ook al stuurprogramma bijgewerkt en heb volgens hun de nieuwste update erop.
Ook in de services gekeken enige wat ik zie is inzake wired en niet wireless.
Wat is er nog mogelijk? Ik heb ipconfig geprobeerd als info om erbij te doen maar ik zie het even in beeld en dan springt het weg dus ik kan het niet kopieren.
Wat kan iknog meer doen?

Start > Rechtermuisknop op Computer > Beheren > Apparaatbeheer > Bij netwerkadapters rechtermuisknop op Atheros AR9285 Wireless Network Adapter > Installatie ongedaan maken > Computer opnieuw starten >

Na het herstarten zou Windows de drivers zelf weer moeten vinden en installeren. En hopelijk doet ie het dan weer.

Hij doet het niet geeft de melding er zijn geen verbindingen met het netwerk zo gauw ik de kabel erin doe dan doet ie het gewoon

Asus Eee PC Processor Intel(R)Atom (TM) CPU N550
1.50 GHz 1.50 GHz
32 bits
Leeftijd weet ik niet. Hij is aangeschaft incl. Windows 7
Ik heb AIDA64 trial erop dus als je daar wat uit wilt weten vraag maar ik zoek het op

Heeft je laptop een wifi knop/schakelaar? Zit vaak aan de voorkant of zijkanten. Die moet uiteraard op 'ON' staan.

Anders zit het op het toetsenbord. Vaak is het F2. Mocht de laptop geen schakelaar hebben kun je de toetsencombinatie FN+F2 proberen.

Heb ik al geprobeerd werkt ook niet. Allebei niet schuifje en fn noppes.

Wie heeft nog meer tips of advies voor na alles wat hiervoor is geprobeerd.

Bump voor deze vraag omdat ik hetzelfde probleem heb met ook een Asus laptop met dezelfde netwerkadapter.

Ik heb het opgelost, even de laptop aan de achterkant open gehad beetje gerommeld dicht gedaan in veilige modus gestart, eigenlijk niks bijzonders verder gedaan opnieuw opgestart en hij deed het weer. Dus waar mij betreft kan hier een slot op.

Beste sjpiebach, ik denk dat je beter even een nieuw topic kan maken. Zo komt hij ook op de home pagina bij nieuwe vragen te staan en heb je meer kans op antwoord :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan