Hallo,
Ik heb hier een probleem met een laptop die geen draadloos netwerk kan vinden. Maar een ander laptop van mij heeft wel draadloos netwerk. Ik ben niet zo technisch ingesteld, maar ik kan u de volgende gegevens doorgeven:
De laptop die geen draadloos netwerk heeft is een:
- Windows XP Professional Service Pack 3
- ASUS X58Lseries
- Atheros AR928X Wireless Network
De router die wij gebruiken is een ASUS, WL550gE.
Na een beetje vergelijking, ontdekte ik dat de laptop die geen draadloos internet kan krijgen heeft geen 802.11n. Ik weet niet zeker of het probleem hieraan ligt. Deze 802.11n was gewoonweg verdwenen en op het laptop staat ook dat wireless 802.11n bevat.
Kan iemand mij helpen met deze probleem met bepaalde verzoekingen:
- Windows niet opnieuw te hoeven installeren
- Indien 802.11n een freeware is, eventueel een download link, de CDs die ASUS meegeven voor drivers hebben vreemd genoeg niet opstaan.
- Een toelichting van wat en hoe ik moet doen.
Alvast heel erg bedankt voor uw hulp.
Met vriendelijke groeten,
Sav
Ik heb hier een probleem met een laptop die geen draadloos netwerk kan vinden. Maar een ander laptop van mij heeft wel draadloos netwerk. Ik ben niet zo technisch ingesteld, maar ik kan u de volgende gegevens doorgeven:
De laptop die geen draadloos netwerk heeft is een:
- Windows XP Professional Service Pack 3
- ASUS X58Lseries
- Atheros AR928X Wireless Network
De router die wij gebruiken is een ASUS, WL550gE.
Na een beetje vergelijking, ontdekte ik dat de laptop die geen draadloos internet kan krijgen heeft geen 802.11n. Ik weet niet zeker of het probleem hieraan ligt. Deze 802.11n was gewoonweg verdwenen en op het laptop staat ook dat wireless 802.11n bevat.
Kan iemand mij helpen met deze probleem met bepaalde verzoekingen:
- Windows niet opnieuw te hoeven installeren
- Indien 802.11n een freeware is, eventueel een download link, de CDs die ASUS meegeven voor drivers hebben vreemd genoeg niet opstaan.
- Een toelichting van wat en hoe ik moet doen.
Alvast heel erg bedankt voor uw hulp.
Met vriendelijke groeten,
Sav