johan902
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 jun 2009
Beste,
Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht maar kon er nog niet mee sleutelen dus vandaag dacht ik: Aah ik ga even achter m'n laptop wat dingen installeren.
Nu heb ik alleen het probleem dat ik geen verbinding kan maken met het draadloos internet (op een onbeveiligd netwerk hier in de buurt wel!)
Als ik connect moet ik een wachtwoord invullen (nu niet meer want heb hem handmatig al goedgezet allemaal) en dan connect die. Alleen krijgt die dan de foutmelding "Er kan geen verbinding worden gemaakt met breunes" (breunes is mijn draadloos).
Dan kan ik op problemen oplossen klikken maar dat schiet ook niet op.
Dit heb ik allemaal al gecontroleerd:
Schuifje aan (in mijn geval knopje) dit staat goed.
Drivers allemaal goed.
Wachtwoord van draadloos afgehaald.
Mac filtering etc. allemaal uitgeschakeld.
Power er 10 seconden vanaf gedaan.
Laptop geherstart
Firewall uitgeschakeld.
Studeer zelf ICT beheer dus voel me wel een beetje dom dat ik dit niet voor elkaar krijg..
PS: ik heb een Hercules Wireless N router
Als jullie wat weten graag ben wanhopig.
Met een draadje doet het overigens eerst wel maar nu lijkt die het ook niet helemaal meer te doen :S
Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht maar kon er nog niet mee sleutelen dus vandaag dacht ik: Aah ik ga even achter m'n laptop wat dingen installeren.
Nu heb ik alleen het probleem dat ik geen verbinding kan maken met het draadloos internet (op een onbeveiligd netwerk hier in de buurt wel!)
Als ik connect moet ik een wachtwoord invullen (nu niet meer want heb hem handmatig al goedgezet allemaal) en dan connect die. Alleen krijgt die dan de foutmelding "Er kan geen verbinding worden gemaakt met breunes" (breunes is mijn draadloos).
Dan kan ik op problemen oplossen klikken maar dat schiet ook niet op.
Dit heb ik allemaal al gecontroleerd:
Schuifje aan (in mijn geval knopje) dit staat goed.
Drivers allemaal goed.
Wachtwoord van draadloos afgehaald.
Mac filtering etc. allemaal uitgeschakeld.
Power er 10 seconden vanaf gedaan.
Laptop geherstart
Firewall uitgeschakeld.
Studeer zelf ICT beheer dus voel me wel een beetje dom dat ik dit niet voor elkaar krijg..
PS: ik heb een Hercules Wireless N router
Als jullie wat weten graag ben wanhopig.
Met een draadje doet het overigens eerst wel maar nu lijkt die het ook niet helemaal meer te doen :S