Geen draadloye verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abdel123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2009
Hallo iedereen,

Ik heb sinds kort een router (Sitecom WL 341) aangeschaft, maar ik kan hem maar niet juist instellen. Ik denk dat ik op hen site de wizard en wireless settings niet juist heb uitgevoerd. Maar in ieder geval zit ik nu vast bij de tweede stap die ik nu moet uitvoeren (wireless settings - WPS). Bij mijn huidige wps staat: unConfigured en dat moet uiteindelijk Configured worden, maar dat lukt niet..Daarnaast heb ik nog een probleem, want ik heb 2 lappies. Een daarvan pakt wel draadloos internet met die Sitecom, maar de ander laptop niet. Die geeft steeds niet verbonden met firewall aan en daarna netwerkadres verkrijgen en daarna weer niet verbonden met firewall enz. En daarnaast als ik beschikbare draadloze netwerken weergeven klik, geeft ie aan dat ie naar draadloze verbindingen zoekt en daarna geeft ie aan dat ie geen verbindingen heeft kunnen vinden en dat ik de schakelaar voor draadloos netwerkverkeer moet aanzetten. Dit probeer ik maar het heeft nog steeds geen nut.. Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Abdel

Hallo Vraagje

Hallo Abdel 123

Ik heb het zelfde probleem was even aan het googelen geslagen en kwam bij jouw berichtje uit ik heb de sitecom 300n met hetzelfde probleem en wilde dus eens vagen of je het al verholpen hebt want mij lukt het niet zal mischien heel simpel zijn maar krijg het echt niet voor elkaar. ik hoop dat jij al zover bent zodat jij mij kan helpen.

Met vriendelijke groet Ron.

Hallo coenraad

waar het mij omgaat is dat dat de router bij wps unconfigured aangeeft en dus geen wps vervinding kan maken met mijn blackberry gsm hoe kan ik de wps configureren of lukt dat idd als ik die stappen doorneem wat in jouw link staan.

MVG Ron.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan