Geen draadloze internet verbinding meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ninasanders

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2012
Berichten
8
Na herinstalatie heb ik geen draadloze internet verbinding meer.
Ik heb bij apparaat beheer gekeken en het enige wat ik onder netwerk zie staan is SiS191 Ethernet Controller (192.168.1.83)
Verder kan ik ook nergens naar draadloze verbindingen te zoeken.
Ik heb een programma gedraait die drivers kan vinden alleen dat hielp dus ook niet.

Volgends mij is mijn draadloze netwerk adapter verdwenen???

Ik heb een packard bell easy note met windows xp service pack 3.
 
Serienr. wordt niet herkend, typenr? (b.v. easynote TM98 o.i.d.)
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
ik heb trouwens bij apparaat beheer bij other device een gele vraagteken staan en bij usb device heeft dat er iets mee te maken?
 
Er zijn ook mappen voor xp hoor! Het ligt er maar aan welke versie je hebt, daar moet je dus wel op letten. Die SIS-driver is alleen voor de LAN.
Kijk eens met dit programma of je je draadloze netwerkkaart kunt vinden (bij de hardware componenten).
 
Laatst bewerkt:
Er zijn ook mappen voor xp hoor! Het ligt er maar aan welke versie je hebt, daar moet je dus wel op letten. Die SIS-driver is alleen voor de LAN.
Kijk eens met dit programma of je je draadloze netwerkkaart kunt vinden (bij de hardware componenten).

Ik had op mijn model geklikt maar daar zag ik alleen vista staan. heb tochde wireless lan driver probere te installeren via daar maar dit werkte niet.
wat wel vreemd is dat ik via een programma drivers easy bij hardeware informatie zie achter netwerk card RAS async adapter maar via apparaatbeheer zie ik dat niet.

via pc wizzard zie ik ook geen draadloze netwerk kaart
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nogmaals het programma DriverEasy gedraait en op de een of andere vreemde manier zag ik oppeens dat ik de driver RT73 wireless Lan card moest downloaden. Hiervoor gaf Drivereasy na 100 x scannen niets aan. Dus dat heb ik via dat programma gedownload en geinstalleerd en toen kon ik weer nadat ik opnieuw had opgestart mijn draadloze verbinding beheren!
 
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan