Jammer dat ik deze nu pas zie, want er was een heel eenvoudige oplossing voor, tenminste, wanneer je internet van Casema hebt.
Lees maar eens even hier, komt van de site van casema en is veroorzaakt door casema zelf:
Problemen Sitecom Routers gehele Casemagebied 15-05-2007 | 11:41
Op dit moment is er een probleem met de WL-160 en WL-534 Wireless Network Routers van Sitecom.
Deze router is ook uitgegeven aan Casema en Orange Cable internet klanten.
U kunt problemen ondervinden met het verbinding maken met internet, terwijl alle instellingen in uw router goed staan ingesteld.
Sitecom heeft voor deze routers een nieuwe firmware uitgebracht die u via de onderstaande link kunt downloaden.
Na het installeren van deze Sitecom Firmware Update op uw router moeten uw verbindings problemen verholpen zijn.
Sitecom Firmware Update
Hoe update ik de firmware van de WL-160 en WL-534?
1. Download de Sitecom Firmware Update via de bovenstaande link.
2. Sla het bestand op uw computer op en pak het .ZIP bestand uit.
3. Zorg ervoor dat de router met een kabel op de pc is aangesloten. Schakel een eventueel aanwezige draadloze verbinding uit.
4. Log in op het routermenu, standaard gaat dit via
http://192.168.0.1
5. Log in met gebruikersnaam/wachtwoord: kabel/kwaliteit
6. Klik op Toolbox -> Firmware Upgrade
7. Klik op Browse en selecteer 1 van de bestanden uit het .ZIP-bestand dat u zojuist heeft gedownload
8. Klik op Upload en wacht tot de OK knop verschijnt. Klik vervolgens op OK en wacht ongeveer 1 minuut.
9. Druk op F5 om de pagina te vernieuwen,
10. Log opnieuw in met admin/admin,
11. Ga terug naar Toolbox -> Firmware Upgrade
12. Klik opnieuw op Browse en selecteer het tweede bestand.
13. Klik wederom op Upload en wacht tot de OK knop verschijnt. Klik op OK en wacht ongeveer 1 minuut.
14. Reset nu de router door de resetknop achterop het apparaat minimaal 10 seconden ingedrukt te houden.
15. Herstart vervolgens de computer(s) en stel de router opnieuw in volgens de handleiding.