Geen draadloze verbinding mogelijk op laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.

Musemeisje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2010
Een goedemiddag,

Nou ja niet zo goedemiddag eigenlijk, omdat het geklier met onze nieuwe KPN Experia Box mijn middag heeft verpest. Het probleem is als volgt:

We hebben een nieuw modem, de KPN Experia Box. We hebben deze aangesloten en op onze normale PC functioneert internet gewoon. Maar het gezeur begon toen we op onze twee laptops internet wouden aansluiten. Op mijn laptop had ik verbinding, maar op onze andere laptop niet. We kregen daar wel verbinding met (ik citeer) "draadloze netwerkverbinding 2", maar vervolgens kwam ook dit in beeld "LAN- Verbinding: netwerkkabel is niet aangesloten" en we konden daardoor niet op internet. Wij hebben vervolgens de bij de modum meegeleverde cd in de laptop gestopt en deze gaf na lang speuren aan dat we de modem opnieuw aan en uit moesten zetten en het nogmaals moesten proberen. Dat hebben we gedaan, maar vervolgens krijg ik totaal geen verbinding meer op mijn eigen laptop en nu geeft hij op de andere laptop niet eens de SSID van onze nieuwe modum aan. Hij blijft terugvallen op een ander iets. :mad:

HELP!! Wat moeten we doen om dit op te lossen! We zijn met alle hulp blij.

Groetjes

Hallo,

Is het wel mogelijk om een bedrade verbinding in te stellen tussen de laptop en de modem?
misschien is het handiger om te chattten. Dit kan via mijn website www.computerproblemen.tk dan kunnen we even kijken waar het aan ligt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan