geen draadloze verbinding op vaste pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dellie13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
Berichten
1
Hey

ik heb volgend probleem: vorige week nieuwe laptop gekocht, met een proefperiode van cisco network magic om bestanden enzo te delen... we hebben nog een vaste pc en toen router aangesloten enz en alles werkte perfect qua internet. Vandaag (de proefperiode is reeds verlopen van die network magic) kon ik op mijn laptop geen verbinding maken, dus heb ik eventjes de kabels van mijnr router uitgetrokken en opnieuw ingestoken, en toen had ik opnieuw verbinding op mijn laptop maar sindsdien geen internetverbinding meer op gewone pc.. bij mijn netwerklocaties staat er alleen maar een lan-verbinding en geen draadloze ..router staat vlak naast de pc. op laptop werkt internet perfect. iemand enig idee hoe dit komt en of dit mss kan liggen aan het feit dat we die network magic niet meer gebruiken?
 
De naam network magic zegt het al: het is een programma wat buiten de standaard instellingen van Windows op een netwerkverbinding maakt. Voor het gemak kan je voor iedere computer een licentie kopen, en dan is de kans groot dat alles werkt.

Maar ik zie het nut van dat programma niet in, alles kan Windows zelf, en dus zal ik het programma van alle computers verwijderen.

In het vervolg zal ik eerst de router opnieuw opstarten door het stroomkabel eruit te halen en 5 minuten later weer in te steken, zodra de router weer wakker is zal ik alle computers opnieuw herstarten.

Dan moet je eerst met alle computers apaart op internet kunnen komen.

Lukt dat dan moet je ergens een walkthrough voor Windows networking vinden om bestanden te delen.

Nog een tip: vroeger werkte Windows networking alleen, indien iedere gebruiker zich met een wachtwoord moest aanmelden...:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan