geen draadloze verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drummert

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2005
Hallo,

Ik heb een Linksys WUSB54GC op mijn 2de computer geinstalleerd en aangesloten. Alles is daarbij goed gegaan.

Toch krijg ik de melding dat er geen of beperkte internet- netwerkmogelijkheden zijn. In de praktijk heb ik dus helemaal niks.....! :mad:

Bij de eigenschappen van de internet verbindingen staat een geel 3-hoekje met een uitroep teken er in.

Ik gebruik een Speedtouch 716 wireless modem, waarop ik mij 1e computer gedraad heb aangesloten.

Wie kan mij verder helpen? :thumb:

BVD
de drummert.

Hallo,

Is je internet provider telenet?Heb net hetzelfde aan de hand.Heb er al drie pc's opgekregen maar wil er een vierde bij.:D

Nee mijn provider is Orange. Maar het ligt ook niet aan de provider want via pc 1 heb ik wel gewoon internet (bedraad)

Heb thread even doorgelezen en daar staat wel nuttige info in die ik even ga uitproberen!

Bedankt en ik hou je op de hoogte.

mvg.
de drummert

Nu ik de het IP adres heb ingevuld heb ik wel verbinding, en het gele 3-hoekje met het uitroeptekentje is ook weg, maar helaas nog geen internet....:(

Heb je misschien nog een suggestie?

vr.gr.
de drummert

Hallo,heb net hetzelfde probleem voor als jij.Na alle stappen te hebben gevolgd heb ik verbinding zonder geel driehoekje maar nog steeds geen internet.Pffff,ben radeloos op zoek naar oplossing.:confused:

mvg

macfreak

LinkSHYT???

Ik kom overal hetzelfde probleem tegen maar vind nergens een oplossing voor het probleem: wel verbinding met het netwerk/de router maar geen internetverbinding. Is er dan helemaal niemand die hier iets op weet? Ik probeer het met een nieuwe driver die op de linksys site staat, van januari jl. Het controlpanel verwijder ik ook want dat kloot met mijn inlogscherm. Misschien helpt die driver me met beide problemen en anders toch maar Belkin.

Je zei dat je Orange hebt toch?
Dan moet je bij je router (dat witte kastje) Inderop op het knopje REG Drukken (let op niet op 'reset' maar Reg). Er zitten aan de onderkant 3 knopjes eentje met het tekentje van een Lampje, eentje met iets van Reg en de laatste die de boel reset (die is ook minder groot) maar je moet Reg hebben.
Anders dan laat de router niet toe dat er een verbinding kan worden gemaakt met internet. Ik neem aan dat je met je computer met draad wel gewoon je Orange router hebt laten toestaan dat er gebruik van draadloos internet wordt gemaakt.

En als je dat al gedaan hebt weet ik het ook niet, moet je maar even bellen met Orange, maar uit ervaring weet ik dat dat geen pretje is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan