Geen drivers bij laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

cidero

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
hoi ik heb alleen een cd bij mijn dell latitude d 620 met restore windows en nu ben ik drivers kwijt weten jullie waar ik die moet zoeken kom er niet uit please help:o

Op de recovery cd staan alle drivers.
En anders even kijken op de site van Dell.

bedankt

hoi sorry voor de late reactie maar ik ben ziek geweest en zag vanmorgen je vraag staan ik hoop dat dit de oplossing is zo te zien wel erg bedankt anders ik laat nog wel weten of het gelukt is thanks

hoi ik heb alleen een cd bij mijn dell latitude d 620 met restore windows en nu ben ik drivers kwijt weten jullie waar ik die moet zoeken kom er niet uit please help:o
Hoi cidero het is normaal hoor ze hebben verzonnen om alles op een partitie te zetten zodat je ook geen xp cd hebt en geen driver cd.
Zoals opgemerkt die staan op je recovery cd die je in de meeste gevallen zelf mag branden het zijn trouwens dvd`s 2 stuks mijn partitie is ,of was 9,3 giga wanneer je windows kan instaleren en je er alles afhaalt en je eigen OS erop zet is je LT vele malen sneller.
Ik wil je erop wijzen kijk je recovery cd`s na voor je garantie om is of alles er wel op staat.
Zelf vindt ik het een schande dat ze besparen op een paar cd,dvd`s het verbaasd mij dat iedereen het ook maar pikt,ik raadt iedereen aan ga naar een echte zaak een koop een LT zonder OS maar met de cd`s er los bij zo niet vergeet het maar dat je ooit een cd krijgt ze sturen je van het kastje naar de muur microsoft>>>>merk je hebt wel mooi betaald hoor voor de licentie als je er niet genoeg van weet en je wilt je cd op meerdere pc`s zetten hoe wil je dat doen dan xp krijg je niet van de recovery af en dan nog alle rotzooi ze durven er gewoon norton van 2005 op te zetten voor 6 mnd,lekker als je 3 jaar garantie hebt iedereen weet nu wel hoe ik er over denk ik vindt het 1 grote dieven bende

Hoi kan je gewoon bladeren in recovery cd`s zonder dat je hem nodig hebt????en weet je ook nog waar de drivers van heel het mobo staan .toch een goede tip dan kan je lijkt mij ook nog een aparte cd maken met alleen drivers.
Het lijkt me dat het de 2de dvd is die is het minst beschreven het lijkt me dat op dvd het gehele sys staat wat er op dvd2 staat vermelden ze nergens ook in de bijgeleverde boekjes hebben ze het er nergens over dat je de drivers op de dvd`s kan vinden eigenlijk logish je maakt eigenlijk 2 back ups van het gehele sys dus ook je mobo bedankd ....................nixs..............

Ps zelfs fabrikanten wijzen je er niet op ik ben heel lang op zoek geweest naar een bepaalde driver nu kan ik dus de standaard driver er zo vanaf halen TOP

rea

ja inderdaad maar mijn probleem was ik had de recovery cd s er niet bij besteld dus kreeg ik alleen windows in het engels erbij en wel had ik roxio enz maar was vergeten recovery cd s te doen maar ik heb ze gelukkig nu en heb ze al op een cd gebrand bedankt voor je reactie top

ja inderdaad maar mijn probleem was ik had de recovery cd s er niet bij besteld dus kreeg ik alleen windows in het engels erbij en wel had ik roxio enz maar was vergeten recovery cd s te doen maar ik heb ze gelukkig nu en heb ze al op een cd gebrand bedankt voor je reactie top
Mooi ,,normaal kryg je iedere keer te zien maak direct recovery dvd`s tot je de ballon zelf weg haalt maar goed je hebt ze nu wees er zuinig op zou ik zeggen ...........nixs..............

Hoi .,Weet jij wat de beste plaats is waar je drivers kan vinden als de driver er toen vallig niet staat????
Bij Toshiba is het geen gegeven dat je er iedere driver vindt op driver guide ben ik nooit een stap verder gekomen met hun 400.000 drivers

Het is dus ook het mooiste als je een recovery cd/dvd hebt daar staan idd alle drivers op.
gegroet .......nixs........

Hoi .,Weet jij wat de beste plaats is waar je drivers kan vinden als de driver er toen vallig niet staat????
Bij Toshiba is het geen gegeven dat je er iedere driver vindt op driver guide ben ik nooit een stap verder gekomen met hun 400.000 drivers

Het is dus ook het mooiste als je een recovery cd/dvd hebt daar staan idd alle drivers op.
gegroet .......nixs........

De drivers voor Toshiba kan je gewoon vinden op hun site

De drivers voor Toshiba kan je gewoon vinden op hun site
Hoi de dvd driver die ik moest hebben staat er niet wel voor wind 2000 niet voor xp.
Maar er is wel een recovery cd en daar staan ook alle drivers op dus heb ik hem daar vandaan gehaald.

Ik heb al een plaats gevonden voor echt haast alle drivers www.drivers.startpagina.nl
maar toch bedankd groeten ...nixs.........

Ps volgens mij is de vraag opgelost alleen kan ik deze niet opgelost zetten dat moet de vragen steller doen cidero dacht ik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan