Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi cidero het is normaal hoor ze hebben verzonnen om alles op een partitie te zetten zodat je ook geen xp cd hebt en geen driver cd.hoi ik heb alleen een cd bij mijn dell latitude d 620 met restore windows en nu ben ik drivers kwijt weten jullie waar ik die moet zoeken kom er niet uit please help![]()
Hoi kan je gewoon bladeren in recovery cd`s zonder dat je hem nodig hebt????en weet je ook nog waar de drivers van heel het mobo staan .toch een goede tip dan kan je lijkt mij ook nog een aparte cd maken met alleen drivers.Op de recovery cd staan alle drivers.
En anders even kijken op de site van Dell.
Mooi ,,normaal kryg je iedere keer te zien maak direct recovery dvd`s tot je de ballon zelf weg haalt maar goed je hebt ze nu wees er zuinig op zou ik zeggen ...........nixs..............ja inderdaad maar mijn probleem was ik had de recovery cd s er niet bij besteld dus kreeg ik alleen windows in het engels erbij en wel had ik roxio enz maar was vergeten recovery cd s te doen maar ik heb ze gelukkig nu en heb ze al op een cd gebrand bedankt voor je reactie top
Hoi .,Weet jij wat de beste plaats is waar je drivers kan vinden als de driver er toen vallig niet staat????Op de recovery cd staan alle drivers.
En anders even kijken op de site van Dell.
Hoi .,Weet jij wat de beste plaats is waar je drivers kan vinden als de driver er toen vallig niet staat????
Bij Toshiba is het geen gegeven dat je er iedere driver vindt op driver guide ben ik nooit een stap verder gekomen met hun 400.000 drivers
Het is dus ook het mooiste als je een recovery cd/dvd hebt daar staan idd alle drivers op.
gegroet .......nixs........
Hoi de dvd driver die ik moest hebben staat er niet wel voor wind 2000 niet voor xp.De drivers voor Toshiba kan je gewoon vinden op hun site
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.