geen drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

partyanimal

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
kheb net xp gedownlaed ,op pentium4
maar me scherm is te groot en kan hem niet verkleinen bij beeldschermresolutie ,ooknog heb ik geen geluid maar als ik linux erbijzet op me pentium daar gaat alles ok volgens mij zijn er drivers tekort bij xp weet iemand me hoe je dit kan kekomen of verhelpen

Ja, dat weet ik /we wel maar dan zullen we moeten weten welke videokaart en geluidskaart je hebt. Of als je een merk PC hebt welk merk en type....

Dus kortom,kom met deze informatie en we kunnen verder.

Weet je dit niet kijk dan eens met PCWIZARD wat er allemaal in je PC aan hardware zit.

http://www.cpuid.com/pcwizard.php

videokaart,geluidskaart enz...

videokaart=silicon integrated system (sis) SiS650/1/gl/gx,740
geluidskaart staat er precies niet in (maar als ik kijk bij het ecoontje geluid) vind ik daar wel Sis7012 Audio Codec
en het is ne intel pentium 4 @ 2000 MHz

Een onboard videokaart dus.
Dan moet je met hetzelfde programma even kijken naar het merk en type van het moederbord.

Heb je de pc compleet gekocht?
Dan kan je naar de site van de fabrikant(hp, acer, medion,...) gaan en daar dan zoeken naar de drivers voor jou xp.

Als het iets is van een HP, Packard Bell of Dell en ga zo maar door dan kan je ook hier melden welke je hebt.

even verder

even verder op zoektocht laatste tijd geen tijd gehad ........
dus ik heb van moederbord ne MSI MS-6533
me computer is ne fujitsu siemens T-BIRD intel pentium 4
kan iemand me nog verder helpen

Laatst bewerkt:
al iets gevonden!!!

kheb net andere videokaart bijgestoken en kan nu me beeldresolutie veranderen en optimaal zetten ,nu alleen nog geluid ,als iemand me kan zeggen soms welke driver of zoiets of dat ik meschien ne andere geluidskaart bijsteek ,maar dan moet ik gewoon ergens nog aan een geraken

geraak er niet aan uit kzal moeten hulp van iemand hier vragen ,denk met ne soundkaart te steken is het opgelost meschien ,maar kwow echt het probleem kunnen oplossen

Tja... je vroeg om drivers voor je soundkaart.
Als je jezelf aanmeld bij driverguide kun je ze downloaden.

:)

toch nog gelukt

kheb cd'tje gehad met alle drivers erop van xp
en in 1,2,3 opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan