Geen Dual layer op LG GSA-120L

Status
Niet open voor verdere reacties.

maramb

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2005
Geen Dual layer op LG GSA-H20L

Hallo allemaal,

ik probeer nu al een tijdje een dual layer te branden met mijn LG GSA-H20L maar dat wil niet lukken. ik heb nu Verbatim en Mediarange gebruikt DVD+R. Verbatim zou volgens de tests goed uitkomen op LG.

heeft iemand van jullie dit ook gehad of misschien een idee?

Laatst bewerkt:
Is het typenummer wel juist? Ik kan er niets mee op de site van LG. Staat in de handleiding van de LG dat hij dubble layer aankan?

Bij de specificaties staat inderdaad "DVD 1 R DL" dus dubble layer. Maar welk brandprogramma gebruik je? Heb je daarin alles goed afgesteld?
En wat gaat er precies op welk moment fout?

NB: kijk ook eens naar deze gebruikerservaringen. Jouw type LG staat er niet tussen, maar andere wel.

ik gebruik IMGBurn en Nero 7, ik zou eigenlijk niet weten welke instellingen ik anders zou moeten instellen, IMGBurn zou toch vrij snel iets op moeten leveren

In die reviews kwam ik tegen: "Nero die dual layer ondersteunt", "nog niet gelukt om dual layer 8,5 te branden".

ook genoeg mensen met geen enkel probleem om DL te branden, zou er iets met firmware te doen zijn denk je ?

en ook vind ik dit raar ; als ik een lege 4.7 Gb schijf erin prop wordt deze herkent als 'lege cd' een 8.5 Gb schijf wordt niet herkent, ik heb nu ook 'geflashed" naar 1.02

Laatst bewerkt:
probleem opgelost, ik heb een NEC gekocht voor 37 euro, dat was uiteindelijk goedkoper dan DL DVD's weggooien :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan