Geen DVD spelers meer na verwijdering Pinnacle

Status
Niet open voor verdere reacties.

MSLourens

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2004
Wie kan mij helpen? IK heb, na het verwijderen van Pinnacle Liquid Edition geen DVD speler en brander en zelfs geen virtuele CD-ROM speler meer. Ze staan nog wel in het apparaatbeheer, maar met een uitroepteken, en als je daar op klikt staat er dat ze niet geinitialiseerd kunnen worden.

Hoe kan ik dit probleem oplossen? Ik heb al geprobeerd om opnieuw op te starten met de laatst bekende configuratie, maar dat werkte niet. Ook heb ik de spelers verwijderd, opnieuw opgestart en opnieuw laten vinden, alleen nu doen ze het nog niet.

Wie kan mij helpen?

En heb je het al geprobeert door ze los te koppelen , opnieuw opstarten . Weer aan sluiten en dan weer opstarten?

Nog steeds hetzelfde probleem

Geplaatst door BANDIT123
En heb je het al geprobeert door ze los te koppelen , opnieuw opstarten . Weer aan sluiten en dan weer opstarten?

Heb ik geprobeerd, maar het heeft niks geholpen. Weet je nog een mogelijke oplossing?

Dit lost het probleem vermoedelijk op:

Start de register-editor (Start -> Uitvoeren -> intypen regedit -> OK).

Navigeer naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}.

Kijk of bij die sleutel de waarde LowerFilters staat. Zo ja, verwijder die waarde dan.
Kijk of bij diezelfde sleutel de waarde UpperFilters staat. Zo ja, verwijder die waarde dan.

Sluit de register-editor af.

Start de pc opnieuw op. (Niet vergeten...)

Zijn de spelers en branders er nu weer?

Als je XP hebt zou je door F8 te drukken met opstarten kunnen proberen Laast bekend werkende te kiezen

Maar doe eerst die van buffy maar!!!

Geplaatst door BANDIT123
Als je XP hebt zou je door F8 te drukken met opstarten kunnen proberen Laast bekend werkende te kiezen

Lees de vraag voordat je een antwoord geeft. De vraagsteller geeft duidelijk aan dat hij dat al geprobeerd heeft.

Geplaatst door buffy
Dit lost het probleem vermoedelijk op:

Start de register-editor (Start -> Uitvoeren -> intypen regedit -> OK).

Navigeer naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}.

Kijk of bij die sleutel de waarde LowerFilters staat. Zo ja, verwijder die waarde dan.
Kijk of bij diezelfde sleutel de waarde UpperFilters staat. Zo ja, verwijder die waarde dan.

Sluit de register-editor af.

Start de pc opnieuw op. (Niet vergeten...)

De DVD brander en speler en mijn virtuele CDDROM speler zijn weer terug, hartstikke bedankt!

Zijn de spelers en branders er nu weer?

Geplaatst door buffy

Lees de vraag voordat je een antwoord geeft. De vraagsteller geeft duidelijk aan dat hij dat al geprobeerd heeft.

Het is zeker in om af te katten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan