Geen DVD wel CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

royma

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2004
Ik heb een Philips 1208 DVD Brander. Deze heb ik al een hele tijd maar het is me nog nooit gelukt om er een DVD mee te branden.

CD's branden gaat wel gewoon, maar een DVD compileren of zelfs kopieren lukt niet. Ik gebruik Nero 6.0

Aan de aansluiting kan het niet liggen want hij speelt wel af en kopieert wel cd's, maar dus geen DVD's. Heeft iemand een oplossing hiervoor misschien?

:thumb:

Als jij probeert beveiligde DVD's te kopiëren wat ik wel aanneem aangezien de meeste zoniet alle films over een beveiliging beschikken. Dan ligt dat niet aan je brander maar aan Nero. Je zal een ander progje nodig hebben hiervoor. DVDX Copy maakt feilloos een backup voor je.

Ja ok, ik begrijp wat je bedoelt. Maar als ik fotos op een dvd wil branden dan lukt dat ook al niet! dus daar ligt het probleem niet denk ik!

Nero 6
Wel aangegeven in dat mooie welkomstscherm dat je dvd wilt maken.
Rechts bovenin kun je kiezen voor dvd of cd.

heb ik ook allemaal al gedaan. Hij begint zelfs te lezen en iets met de buffer weet je wel, alleen dan komt de melding: Illegal disc!! Ik gebruik orginele Philips DVD's en ik brand niets illegaals, want het zijn mijn eigen foto's!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan