Geen E-mail met Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram5

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Ik heb een wireless SMC WBR14T-G router aangeschaft en internet werkt perfect op beide XP PC"s.
Maar: Outlook Express doet het soms wel en soms niet. Opnieuw opstarten wil wel eens helpen. Volgens de provider ligt het aan de router, en inderdaad als ik de router er tussenuit haal doet de E-mail het perfect. De foutmelding die ik steeds krijg van Outlook Express is: 0x800CCC90. Moet ik iets veranderen in de instellingen van de router? Ik krijg het niet gevonden, ook resetten helpt niet. Het probleem doet zich op beide PC's voor.

Het werkt niet

Het goede antwoord staat er niet bij helaas, nog steeds soms wel en nu weer geen e-mail.

Er staat een Motorola Surfboard kabelmodem voor type SB4100E.

Ik heb het zelf opgelost: Mijn verbindingsservers waren
voor POP3 en SMTP op instructie van Chello: mail.chello.nl Daar ligt het probleem. Ik heb er nu van gemaakt voor in- en uitgaande mail beide: smtp.brabant.chello.nl en alles loopt door als een trein, nergens geen last meer van op beide computers. Alleen vreemd dat de helpdesk van UPC/Chello zoiets niet weet. Volgens hen moest ik Outlook opnieuw installeren. Klopt niets van die hulp...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan