Geen e-mail ontvangen en verzenden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bokkie1994

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Ik pas geleden ervoor gezorgt dat ik draadloos internet in huis kreeg (weg met die irritante kabel). Maar sinsdien doet mijn e-mail raar, ik kan geen berichten verzenden en ontvangen!!! Toen de kabel in het huis lag wel. Ik krijg steeds de fout 0x800CCCoD.
Als ik mijn e-mail bekijk via de webmail kan ik de e-mail wel bekijken. Dus mijn accountinstellingen zijn niet verkeerd en heb wel gewoon internet. Ik heb ook al gewisseld van programma voor e-mail van Outlook Express naar Outlook 2007 -> geen verschil.

Ik denk dat dit het goede topic is, als het niet zo is zet het plz.
Ik vindt geen oplossing op het internet wat (ik) snap/werkt.
Bij voorbaat dank,

Bokkie1994

Aha, dat is een leuke foutmelding. Waarschijnlijk is het dat als je outlook en internet tegelijk draait, dat ook internet het niet doet. En als je outlook afsluit dat internet het wél doet.

Tip 1: Gooi 20 seconden de stroom van je router af. Als je geluk heb doet hij het dan weer. Hij kan het ook weer even volhouden dat de foutmelding weer terugkomt. In dat geval ga door naar tip 2.

Tip 2: Haal alle kabeltjes uit de router, zodat al de lampjes uitzijn. Laat het zaakje gewoon lekker een paar minuutjes rusten. Doe dan de kabels erweer in. Als je geluk heb doet hij het weer. Krijg je als nog de foutmelding, verwijs ik je door naar tip 3.

Tip 3: Koop een nieuwe netwerkkaart, want degene die je nu heb doet het echt niet meer.

Poi,

Ik heb het vermoeden dat je alleen maar naar de foutcode gekeken hebt en dan klakkeloos een antwoord uit 2007 van google gehaald hebt.

Welke kabels moeten eruit behalve die van de provider? Het gaat draadloos.

Bokkie,

Het is een lastige foutmelding waar weinig goede antwoorden op te vinden zijn. Wat staat er nog meer in de foutmelding die je krijgt.

Bij de te ontvangen mail krijg ik melding: 0x80040900 servernaam wordt niet gevonden.
Bij de te verzenden mail krijg ik melding: 0x800CCC0D kan e-mailserver niet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan