geen een browser doet het meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter wanda
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wanda

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Hoi ik probeer al een hele tijd uit te vissen waar het probleem is ingeslopen. Ik heb een draadloze verbinding en een multipcmodem. 2 computers met netwerkkaart doet het allemaal prima maar de computer waar modem aan verbonden is daar krijg ik geen internet op. ik kan geen post versturen maar wel ontvangen. Ik heb IE 7 erafgehaald ( krijg het voor geen mogelijkheid er weer op ) en heb firefox gedownload. Die heeft het wel 2 dagen gedaan dus dacht dat mijn probleem was opgelost. Heb alle cookies weggehaald en tijdelijke internetbestanden, heb virusscan AVG laten controleren op virussen ( online scan kan niet meer omdat ik niet op het internet meer kom)
Als ik firefox aanklik dat upload hij de pagina niet. Avg kan ook geen updates uploaden...dus een upload probleem...
Wat mij ook opvalt is dat bij deze computer/apparaatbeheer/ geen naam poorten staan vermeldt, dit staat wel bij andere computer...ik weet niet of dat altijd ermoet staan...want ik keek er eigenlijk na vanwege het feit om te kijken of die een conflikt maakte met de printer ofzo....want die had ik wel herinstalleerd omdat de fax het niet doet...Systeemherstel heb ik ook al gedaan,
Besturingssysteem is xp. Please help me ik word er gek van :(dat ik niet weet waar het aan kan liggen.
groetjes

Laatst bewerkt:
heb je je computer goed gescand op virussen? de laatste keer dat ik zoiets dergelijks had zat er gewoon een flink virus in mijn internet explorer...maar ik had het virus eraf gehaald voordat het in mijn firefox kon komen ;)

Ja ik heb gescand met de avg die toen up to date was en niets gevonden en serch and destroy,,,nu ik niet meer online kan zou ik niet weten hoe ik mijn computer verder op virussen moet scannen. Gisteren zag ik ook dat ie de modem niet kan vinden....bij hulp en ondersteuning...hulpprogramma's...netwerkdyagnose. Het heeft echt iets te maken met poorten of modem het stomme is dat ik wel email kan ontvangen en dat gaat toch ook via netwerk...en versturen nog steeds niet...ikmweet niet wat voor een verschil tussen versturen en ontvangen is? Ik zie wel dat meerdere mensen er last van hebben maar ik heb nog geen oplossing gelezen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan