Geen een filmpje laadt in Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
2.258
Hoi,

Ik heb een probleem met WMP 11. Ik kan geen filmpje bekijken in Explorer v. 6.0.2900. Filmpjes van Youtube (melding Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest Flash player.), of van Tien.tv, uitzendiggemist.nl etc...

Ik heb juist de nieuwste flashplayer, javascript ingeschakeld, en alle filmpjes mogen geopend worden met WMP11 (alle extensies). Krijg telkens de melding Connecting to media, en dan geeft hij 'ready aan'

In Firefox werken de youtube filmpjes wel, maar die van andere sites weer niet.

Is er misschien een conflict met andere mediaspelers? Realplayer, BSPlayer? Mis ik bepaalde codecs? Ik heb NEMOpack.

Stan
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al een tijd IE7, daarin moet je bij dit probleem naar Extra, Internet opties, Beveiliging, knop Aangepast niveau, naar beneden scrollen tot de regel: Animaties en video's van webpagina's weergeven die geen gebruik maken van een externe mediaspeler (zoiets). Daar moet een vinkje voor. Kun je hetzelfde inschakelen in IE6?
 
Ik heb flashplayer ge-deinstalleerd met een cleaning tool van Adobe.
Toen Flashplayer weer geinstalleerd via de website. Daarna deden filmpjes van o.a. youtube het weer.

WMP 11 heb ik verwijderd en WMP10 weer geinstalleerd. Die netwerksettings had ik allemaal aangevinkt (HTTP, MMS (onder opties / netwerk in WMP), maar toch zag ik niets. Met WMP10 doet alles het weer.:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan